Ole hyvä ja kirjaudu tai luo tunnus.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
  • * Tervetuloa vieras
Perjantai, 18.Toukokuu.2012, 02:50

Kirjoittaja Aihe: mikä Helille mopoksi....  (Luettu 9826 kertaa)

0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.

Kaarne

• Poissa Poissa
Vs: mikä Helille mopoksi....
« Vastaus #20 : Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 12:47 »
Eiköhän niissä hoodeissäkin oo ihan tarpeeks sitä poveria yhden ihmisen liikutteluun.
tallennettu

virus

• Järjestelmähäirikkö
  • Poissa Poissa
  • Lego-insinööri
« Vastaus #21 : Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 12:50 »
Eiköhän niissä hoodeissäkin oo ihan tarpeeks sitä poveria yhden ihmisen liikutteluun.

Ihan varmasti on, mutta eikös kyykkymuovien tehot viiletä jo jossain 200:n tienoilla (en oo seurannu asiaa kovin aktiivisesti)?

jalakanen

• Poissa Poissa
« Vastaus #22 : Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 13:02 »
^Varmaan. Se vaan on niin vastenmielistä kun se voima tulee niin isoilla kierroksilla. Minen vaan tykkää.
tallennettu
I'm a Coffinshaker, I'm a spinalbreaker, I'm the beast lurking in the night, I'm the curse you fear, I will kill you dear, I'm the reason you have fear of the dark

Tipe

• Poissa Poissa
  • G¤")/(&¤¤/#")(
« Vastaus #23 : Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 13:04 »

Ihan varmasti on, mutta eikös kyykkymuovien tehot viiletä jo jossain 200:n tienoilla (en oo seurannu asiaa kovin aktiivisesti)?

Suzuki GSX-R1000 (2007)
Teho 136 kW (185 hv) /12000 rpm
Kuivapaino 172 kg

Eli aivan riittävästi.

GSX-R750 (2007) on aika 'tykki' kanssa, enemmän potkua (miltei) kun mun vm 91 1100 R:ssä oli:
Teho 110,3 kW (150 hv) / 13.200 rpm
Kuivapaino 163 kg

EDIT:
Niin vielä tuo R1000,
Vääntö 116 Nm / 10000 rpm

Verrataan perus henkilö-autoon, niin siinä voi hivenen katsastella tilannetta  ::)
Jos väännöt haluaa alemmaksi, niin sitten vaikkapa Hayabusa.

Tosin mitä itse olen ajellut noilla rimpuloilla, niin BMW:ssä oli aika mukavat moottorit juuri tuon väännön kantilta, 1200 S ja se lähti ilman kaasua jo liikkeellekin.... saman teki tosin mun 1100 GSX-R.
« Viimeksi muokattu: Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 13:09 kirjoittanut Tipe »
tallennettu

virus

• Järjestelmähäirikkö
  • Poissa Poissa
  • Lego-insinööri
« Vastaus #24 : Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 13:29 »
^Varmaan. Se vaan on niin vastenmielistä kun se voima tulee niin isoilla kierroksilla. Minen vaan tykkää.

Tähän väliin hiukan omakohtaista jossittelua. JOS mulla pysyisi raha sen verran hyppysissä, että saisin ees pikkasen säästöön ja JOS moottoripyörän hankinta olis listalla kärkipäässä niin ei se pyörä ainakaan muovikyykkyjen joukosta löytyisi. Joku vanhempi HD tai öljynlevitin britti olis mukava pätkättelijä. Jokasella on omat mieltymykset pyöristä, niiden toimivuudesta ja muusta, mut eikö tärkeintä kuitenkin oo se harrastaminen? Ja ennenkuin joku HD-kriitikko ärähtää niiden huonoudesta niin mun mielestä pyörän rassaaminenkin on harrastamista. Sitä vartenhan niitä kerhojakin on perustettu.

Kameralaukku.com

« Vastaa #24 : Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 13:29 »

jalakanen

• Poissa Poissa
« Vastaus #25 : Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 13:33 »
Samanlainen Singeri se on Hajabusakin.

Yksinkertaiset ihmiset kato tykkää yksinkertaisista asioista, kuten selkeistä linjoista ja vanhankantaisesta tekniikasta.

Viruksen kanssa olen samaa mieltä.

http://i40.photobucket.com/albums/e241/Jalakanen/welo.jpg
mikä Helille mopoksi....

http://i40.photobucket.com/albums/e241/Jalakanen/putsari.jpg
mikä Helille mopoksi....

tallennettu
I'm a Coffinshaker, I'm a spinalbreaker, I'm the beast lurking in the night, I'm the curse you fear, I will kill you dear, I'm the reason you have fear of the dark

virus

• Järjestelmähäirikkö
  • Poissa Poissa
  • Lego-insinööri
« Vastaus #26 : Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 13:40 »
Lisäänpä viel pikkasen rikkoja rokkaan. Muutama kuva löytyy tuoltakin loppupäästä.
« Viimeksi muokattu: Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 21:50 kirjoittanut virus »
tallennettu

peet

• Poissa Poissa
« Vastaus #27 : Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 14:18 »
Entäs tuollainen? Istuessa ylttää polvetkin maahan, olisi turvallinen.
tallennettu

virus

• Järjestelmähäirikkö
  • Poissa Poissa
  • Lego-insinööri
« Vastaus #28 : Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 16:45 »
Jaa....  Jos istues ottaa polvet maahan niin mites ajaes? Tulee varmaan polvet kipeiks.

peet

• Poissa Poissa
« Vastaus #29 : Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 20:49 »
Jaa....  Jos istues ottaa polvet maahan niin mites ajaes? Tulee varmaan polvet kipeiks.
No ajaessa on tietty jalat tapeilla ja polvet suussa, ei ole isovatsaisten kulkupeli.
tallennettu

virus

• Järjestelmähäirikkö
  • Poissa Poissa
  • Lego-insinööri
« Vastaus #30 : Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 20:59 »
Ei vissii oo isojalkaisenkaan. Tai niiku pitkäjalkaisen.

.

• Poissa Poissa
« Vastaus #31 : Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 21:21 »
no eikun kiivaasti perustamaan kameroittevien kakspyöräiskerhoa, ku sen verran noi prätkät näyttäis kyllä innostavan näitäkin porukoita !...=)
olkoon nyt sitten kuka mitäkin oikeesti mopona pitääkin, mutta mun etsimeeni varsin monikin pärrä kyllä omalla laillaan kauniiltaankin näyttää, ja jopa noi jotkut hoodeetkin....=)
silti kahdella hayabussilla yhteensä sen satatuhatta ajelleena mun ois yhäti hiton vaikee luopua niin kauniista vääntökäyrästä sekä sen melkoista menohaluista, varsin kohtuullisesta matkustusmukavuudesta jopa kyytiläisellekin, ja sikarumaksikin haukutun linkkarin niin kovin monilta aikanaan kätketty kauneuskin alkaa valjeta hissuun muillekin kuin vain mulle...=)  ja se viiskutonen kolpuokki iicee joka juur nyt on osina hyllyssä sitä joskus tapahtuvaa uudestisyntymistään ootellessa, sekin oli ja on noissa uraalinruosteissaankin mun silmään niin maar perusteellisen nätti !
« Viimeksi muokattu: Tiistai, 6.Helmikuu.2007, 21:23 kirjoittanut jokkeos »
tallennettu

Petu

• Poissa Poissa
« Vastaus #32 : Keskiviikko, 7.Helmikuu.2007, 07:41 »

silti kahdella hayabussilla yhteensä sen satatuhatta ajelleena

Oletkos muuten söhmistä "tuttu" Jokkebusa? Eikä siitä ryhävalaasta saa kaunista edes aika. Mustalintu rulaa. :)
tallennettu

viikate

• Poissa Poissa
  • Bukkake fighter
« Vastaus #33 : Keskiviikko, 7.Helmikuu.2007, 08:27 »
Mustalintua ja Busaa on vähän vaikea verrata. Busassa ei ole kompromisseja, lintu on matkapyörä keski-ikäisille huonoselkäisille :D Hondalta taas uudet 1000RR:t alkaa olla ajettavuuden puolesta melko kohdallaan.

tallennettu

..

• Poissa Poissa
« Vastaus #34 : Keskiviikko, 7.Helmikuu.2007, 09:05 »
..tulihan tuolla söhmissäkin suuta soitettua aikanaan, joten valitettavasti ihan sama persoona kylläkin. mitä ny noista ajoista katellen hiukan harmaampi, ryppyisempi ja kärttyisempikin jo kaiketi....=)  näössäkin lienee jo vikaa sen verran, että vieläkään ei ole bussea susirumana silmissään nähnyt, ei vaikka sitä jonkunkin kerran on toljotellut ympäristössä jos toisessakin. ja totta on, että rastasta ja haukkaa lienee turha vertailla ton ulkonäkönsäkään suhteen, haukan kun sentään on tuulitunnelissa piiskaava ilmavirta noihin ylen sulaviin muotoihinsa aikanaan hyväillyt ......=)

tallennettu

Petu

• Poissa Poissa
« Vastaus #35 : Keskiviikko, 7.Helmikuu.2007, 10:21 »
..tulihan tuolla söhmissäkin suuta soitettua aikanaan, joten valitettavasti ihan sama persoona kylläkin. mitä ny noista ajoista katellen hiukan harmaampi, ryppyisempi ja kärttyisempikin jo kaiketi....=)  näössäkin lienee jo vikaa sen verran, että vieläkään ei ole bussea susirumana silmissään nähnyt, ei vaikka sitä jonkunkin kerran on toljotellut ympäristössä jos toisessakin. ja totta on, että rastasta ja haukkaa lienee turha vertailla ton ulkonäkönsäkään suhteen, haukan kun sentään on tuulitunnelissa piiskaava ilmavirta noihin ylen sulaviin muotoihinsa aikanaan hyväillyt ......=)

Eipä tässä ketään taida nuorentua.

Vai ylen sulavat muodot:) No tuulen tuivertamat muodot nyt jotenkin ymmärtää, mutta se kykloopin silmä ja dromedaarin hehkeä kyttyrä siellä ahterissa? Ei vaiskaan, kyllähän sitä Sukisukillakin vois ajella, hieno pelihän se on. on vaan niin 60tkm matkalla tottunut tuohon moottoripyörien Corollaan, aikansa kruunaamattomaan kuninkaaseen.
tallennettu

Ahti

• Poissa Poissa
« Vastaus #36 : Keskiviikko, 7.Helmikuu.2007, 22:13 »
Kelpaako tämmönen?

Tämäkin kelpaisi mulle ( " Helistä " en voi tietää....).......... Olis ainakin " samaa sarjaa " ( ?? ) paikallisen jengin ( mopo- ) VASTAKOHDAKSI !!
Ihan totta, kiva, nostalgiaa täynnä. Mun ent. koulukaveri rakentelee mm. 50 ja 60 ( 1900 + ) lukujen Trumppeja ja Nortoneita... Katteeks käy.
tallennettu

Heli

• joskus joku jossain
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : Torstai, 8.Helmikuu.2007, 18:33 »
Kelpaako tämmönen?

Ihana! Mut tos on mun tuleva pyöräni: http://www.vtwincity.fi/_FileRoot/470858.jpg. Pikkasen kait pitää modata, vaihtaa penkki ja piirustaa vähän kuvia mut siinä se on.
tallennettu

virus

• Järjestelmähäirikkö
  • Poissa Poissa
  • Lego-insinööri
« Vastaus #38 : Torstai, 8.Helmikuu.2007, 20:30 »
Ihana! Mut tos on mun tuleva pyöräni: http://www.vtwincity.fi/_FileRoot/470858.jpg. Pikkasen kait pitää modata, vaihtaa penkki ja piirustaa vähän kuvia mut siinä se on.

Viskaa sen vanteet sit kans samal johkii hevon....  ja eti jotain järkevämmän näköstä tilalle.

Heli

• joskus joku jossain
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : Torstai, 8.Helmikuu.2007, 22:46 »
Viskaa sen vanteet sit kans samal johkii hevon....  ja eti jotain järkevämmän näköstä tilalle.

Ja paksumpi takapyörä. Kuten etupyöräkin, toivon mukaan.
« Viimeksi muokattu: Perjantai, 9.Helmikuu.2007, 11:57 kirjoittanut Heli »
tallennettu

Sivu luotiin 0.227 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.