-
-
Tervetuloa vieras
Perjantai, 18.Toukokuu.2012, 03:44
Kirjoittaja
Aihe: Mitä pöperöä tänään - minkälaisia ovat mielipiteesi?? (Luettu 73573 kertaa)
« Vastaus #1 : Torstai, 6.Maaliskuu.2008, 18:54 »
Iso lautasellinen hernesoppaa johon silputtua sipulia, kolme ruispalaa kera juuston ja iso lasi vettä.

tallennettu
Sine Metu
« Vastaus #2 : Torstai, 6.Maaliskuu.2008, 19:18 »
Kokkasin juuri mausteisella korppujauholla leivitettyjä, lihanuijalla pahoinpideltyjä kanafileitä. Sidekickikkinä perunamuusia ja parsakaalia. Niin ja sitruunaviipale sekä jalopenotäytteisiä oliiveja.
Ai ai, ko oli hyvää.

tallennettu
« Vastaus #3 : Torstai, 6.Maaliskuu.2008, 20:11 »
Iso lautasellinen hernesoppaa johon silputtua sipulia, kolme ruispalaa kera juuston ja iso lasi vettä.
Kas, itsekkin keittelin sopan eiliseltä lionneista herneistä. Sitten peruspannari ilman sokeria ja pari lasillista hienoa omenaviinaa kyytipojksi. Hyvin tuli päiväunet silmään ;-)

tallennettu
Pekka M.Nurminen
« Vastaus #4 : Torstai, 6.Maaliskuu.2008, 20:39 »
En tee ruokaa joka päivä vaikka joka päivä syönkin. Tänään tein risottoa. Siinä syödessäni tein oman osuuteni erään visaisen pähkinän ratkaisemisesta. Jos laiha syö tukevan annoksen niin laihtuuko tukeva? Käsiä ylös jos näin on päässyt käymään :)
Nimimerkillä BMI-20

tallennettu
-- Irc - oh5ktw
Kameralaukku.com
« Vastaa #4 : Torstai, 6.Maaliskuu.2008, 20:39 »
« Vastaus #5 : Torstai, 6.Maaliskuu.2008, 21:16 »
Miten on, oletko pizza vaiko hernekeitto?
Miksei molemmat yhtäaikaa? Tämä resepti on vielä huippusalaisen idean asteella. En ole itsekään kokeillut. --- Suomalainen perinneruoka: hernesoppapitsa. helppo ja nopea valmistaa. notkea oksentaa. Ainekset: - 1 pkt Pirkka pitsapohjia, riittää suunnilleen 4 pitsaan. - 2 prk Jalostajan hernesoppaa se on siinä Lisukkeet (extra hintaan): - tomaattipuree - pitsamauste - juustoraaste - viipalointi ExtraLisukkeet (extra*extra hintaan): - katkarapumössö - kinkkusuikaleet - oliivisilppu - aurajuusto tai -sinappi ExtraExtraLisukkeet (extra**3 hintaan): Loraus punssia Saammeko me muut foorumin jäsenet tehdä johtopäätöksiä ravinnostasi ja mielipiteistäsi?
Ette ravinnosta, mutta mielipiteistä kyllä

tallennettu
Vilho setälä: “Näppäilijän tulee tietoisesti varjella sieluansa valokuvauksellisen maailmankatsomuksen taudilta.”
« Vastaus #6 : Torstai, 6.Maaliskuu.2008, 21:18 »
Jos laiha syö tukevan annoksen niin laihtuuko tukeva?
Veikkaan että laiha joutuu mehukeittokuurille, kun tukeva suuttuu ja lyö hampaat kurkkuun. Eli laiha siinä enemmän laihtuu?

tallennettu
« Vastaus #7 : Lauantai, 8.Maaliskuu.2008, 18:42 »
Tänään tein naistenpäivän kunniaksi mi(n)esterone -keittoa. Vaimolle tietty ilman pekonia, elikkä kahdessa kattilassa.

tallennettu
Pekka M.Nurminen
« Vastaus #8 : Sunnuntai, 9.Maaliskuu.2008, 14:30 »
Paahtopaistia, paistettuja perunoita ja pippurikastiketta.

tallennettu
« Vastaus #9 : Sunnuntai, 9.Maaliskuu.2008, 14:51 »
Kuulostaa loistavalta! Itse olen pakotettu tekemään kirjolohisuikaleista jotain. Kalaa tulee syötyä niin paljon, että nyt aion häivyttää sen maun pois. Öljyä, valkosipulia, tomaattipureeta, tilliä, cayenneä, curryä, ja soijakastiketta; pikku kuumennus, sitten kirosuikaleet päälle ja purjoa ja ranskankermaa. Miedolla kypsennys. Riisiä pediksi, ja pannulta höysteet päälle. Edit: Itse asiassa laitan dillit vasta viimeisessä vaiheessa. Toivottavsti kukaan ei kärväyttänyt niitä.
« Viimeksi muokattu: Sunnuntai, 9.Maaliskuu.2008, 14:58 kirjoittanut 4x5 »

tallennettu
Pekka M.Nurminen
« Vastaus #10 : Sunnuntai, 9.Maaliskuu.2008, 15:53 »
Kuulostaa loistavalta!
Itse olen pakotettu tekemään kirjolohisuikaleista jotain. Kalaa tulee syötyä niin paljon, että nyt aion häivyttää sen maun pois.
Öljyä, valkosipulia, tomaattipureeta, tilliä, cayenneä, curryä, ja soijakastiketta; pikku kuumennus, sitten kirosuikaleet päälle ja purjoa ja ranskankermaa. Miedolla kypsennys. Riisiä pediksi, ja pannulta höysteet päälle.
Edit: Itse asiassa laitan dillit vasta viimeisessä vaiheessa. Toivottavsti kukaan ei kärväyttänyt niitä.
Uudessa Pirkassa 3/2008 on hyvä lohifile ohje. Tuli eilen kokeiltua hyvää oli.

tallennettu
Sine Metu
« Vastaus #11 : Torstai, 20.Maaliskuu.2008, 22:18 »
Sienirisottoa, savusiikaa ja -pikkukirjolohta sekä paistettuja kampasimpukoita. Nam.

tallennettu
« Vastaus #12 : Keskiviikko, 26.Maaliskuu.2008, 23:47 »
Lammaskaalia, onhan toi liha jo aika pehmeetä, mutta sitäkin maukkaampaa...
Edit: niin... mielipiteetkin ovat varmaan nytee aika pehmeitä, mutta toivon mukaan edes jotenkin ärsyttäviä...
« Viimeksi muokattu: Keskiviikko, 26.Maaliskuu.2008, 23:52 kirjoittanut 4x5 »

tallennettu
Pekka M.Nurminen
« Vastaus #13 : Torstai, 27.Maaliskuu.2008, 12:53 »
Mä söin pari tuntia sitten salaatti-kinkku-tomaatti-kurkku-pikkupatongin ja join tuplakaakaon. Pitääkö tänään syödä vielä muutakin?

tallennettu
« Vastaus #14 : Torstai, 27.Maaliskuu.2008, 13:33 »
Uuniranskalaisia ja broilerpullia :-( Taitaa tulla kuivia mielipiteitä tänään.

tallennettu
Pekka M.Nurminen
« Vastaus #15 : Torstai, 27.Maaliskuu.2008, 13:35 »
Kuppinuudelia ja Jurmo saaristolaisleipää. Eli tuolla yhdistelmällä olen tänään syyntakeeton kommentteihini

tallennettu
« Vastaus #16 : Torstai, 27.Maaliskuu.2008, 13:41 »
Siis olipa kiva ketju tämäkin. Pakko laittaa jotakin vaikka tän päivän eineet ei päät huimaa.....ainakaan vielä.
-aamiaisella hiukan kaurapuuroa hillon ja maidon kera sekä kaksi viipaletta leipää kinkun ja juuston kera lasi vettä ja kuppi kahvia
-ruokiksella neljä karjalanpiirakkaa ja kuppi teetä ja vesilasi

tallennettu
Mitään en ole ottanut, mies muistiin.
« Vastaus #17 : Torstai, 27.Maaliskuu.2008, 13:42 »
Aamiaiseksi lasi vettä ja kolme kuppia kahvia. Lounaaksi yksi ruisleipsiivu ja lihasoppaa.

tallennettu
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
« Vastaus #18 : Torstai, 27.Maaliskuu.2008, 14:22 »
Aamupalaksi muumimukillinen tummaksi paahdettua kahvia ja pari juustoleipää tomaatilla. Lounaaksi samaa monivilja-jyvä-siemenleipää, päällä keitettyä naudankieltä. Painikkeeksi huoltoasemalta puolen litran kaljatölkki.
kapa

tallennettu
« Vastaus #19 : Torstai, 27.Maaliskuu.2008, 15:10 »
muumimukillinen Voih, muumimukit on aivan ihania. Mulla on kolme, jokaisella mulle oma merkityksensä. Loputkin pitää saada.

tallennettu
|
|
|