-
-
Tervetuloa vieras
Perjantai, 18.Toukokuu.2012, 03:46
Kirjoittaja
Aihe: Auringonlasku (Luettu 954 kertaa)
« Vastaus #1 : Perjantai, 8.Huhtikuu.2005, 17:17 »

tallennettu
Marko --------------------------------------------------- Kun nyt vaan ei sattuis mitään...
« Vastaus #2 : Perjantai, 8.Huhtikuu.2005, 17:18 »

tallennettu
« Vastaus #3 : Perjantai, 8.Huhtikuu.2005, 17:19 »
Oisit photaroinu sen yhden punaisen pisteen pois tosta alhaalta. Siisti kuva. Toi likuväri sinisestä oranssiin on kyllä upea.

tallennettu
« Vastaus #4 : Perjantai, 8.Huhtikuu.2005, 18:02 »
Kivat sävyt, mutta sommittelu kyllä tökkii aika pahasti.

tallennettu
Kameralaukku.com
« Vastaa #4 : Perjantai, 8.Huhtikuu.2005, 18:02 »
« Vastaus #5 : Perjantai, 8.Huhtikuu.2005, 18:12 »
Oisit photaroinu sen yhden punaisen pisteen pois tosta alhaalta. Joo, huomasin tuon vasta netissä, se ei näkynyt jostain syystä photarissa ainakaan noin selvästi. mutta sommittelu kyllä tökkii aika pahasti. Miksi? Pitäisikö olla kolmeen osaan jaettu, tai aurinko leikkauksessa?

tallennettu
« Vastaus #6 : Perjantai, 8.Huhtikuu.2005, 18:14 »
mutta sommittelu kyllä tökkii aika pahasti. Miksi? Pitäisikö olla kolmeen osaan jaettu, tai aurinko leikkauksessa?
Ei välttämättä, mutta ei se noinkaan ainakaan minun silmääni toimi. Parannusehdotuksia en osaa antaa, kun en noita auringonlaskuja harrasta.

tallennettu
« Vastaus #7 : Perjantai, 8.Huhtikuu.2005, 18:39 »
Siisti kuva. Toi likuväri sinisestä oranssiin on kyllä upea. Samat sanat. Olen pitänyt yleensä kaikista jaskau'n kuvista. Mielestäni tämä kuva vaatisi sen, että horisontti olisi suora, vaikka mulle sillä ei yleensä väliä olekaan.

tallennettu
« Vastaus #8 : Perjantai, 8.Huhtikuu.2005, 20:47 »
Mielestäni tämä kuva vaatisi sen, että horisontti olisi suora Enpä muuten tuota vinoutta osannut katsoa, vinoltahan se näyttää. Hiukan kaksipiippuinen juttu, olen sen kuitenkin suoristanut, suoristin sen tuon linkkimaston mukaan, mikä on suorassa. Maisema oli tuollainen laskeva, mutta kyllä se tässä vinolta näyttää. Pitäisköhän vetästä horisontti suoraan ja masto pois. Olen pitänyt yleensä kaikista jaskau'n kuvista. Kiitoksia kovasti, hyvä juttu kun joku niistä pitää. Laittaa aina yrittämään parempia.

tallennettu
« Vastaus #9 : Perjantai, 8.Huhtikuu.2005, 21:37 »
Mulle kelpaa, vaikka vaikka tuota horizontti minäklin vähän fundeerasin.

tallennettu
« Vastaus #10 : Perjantai, 8.Huhtikuu.2005, 22:16 »
Minä en kiertäisi. Kun maasto kerran viettää niin se viettää, turha sitä on muuksi muuttaa. On nuo värit kyllä hekumalliset :-)

tallennettu
On meillä valmis vastaus tähän huoleen - Voit työntää pääsi sian peräsuoleen - Siriuksen Kyberneettisen Kauppakomppanian valitusosaston robottien kuoro
« Vastaus #11 : Perjantai, 8.Huhtikuu.2005, 22:27 »
Aika sellainen julisteen omainen kuva. :)
Nätit värit kuten edellä mainittu.

tallennettu
« Vastaus #12 : Lauantai, 9.Huhtikuu.2005, 09:57 »
Siisti peruslasku, jossa itse arska olisi voinut olla vähän kauempana keskustasta.

tallennettu
You may say I´m a dreamer but I´m not the only one (J. Lennon)
« Vastaus #13 : Lauantai, 9.Huhtikuu.2005, 10:20 »
Kivat sävyt taivaassa, peruskamaa mutta eihän näitä ole koskaan liikaa ;)

tallennettu
« Vastaus #14 : Lauantai, 9.Huhtikuu.2005, 11:42 »
Kivat sävyt taivaassa, peruskamaa mutta eihän näitä ole koskaan liikaa ;) Juu ei, kun vertaa lemmielukkakuviin. Tai bändikuviin.

tallennettu
|
|
|