-
-
Tervetuloa vieras
Maanantai, 6.Helmikuu.2012, 09:29
Kirjoittaja
Aihe: Teemakuvausta (Luettu 67856 kertaa)
« Vastaus #801 : Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 19:30 »

tallennettu
Matti Vuori
« Vastaus #802 : Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 21:00 »
Silta unelmiin
 Teemakuvausta
Hieno.

tallennettu
« Vastaus #803 : Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 21:09 »
Aurinkoöljypurkki VÄÄRIN PÄIN ! :
Kuva otettu pois. Onko nyt hyvä ? Edit : Niin, "Juke.Koo", Onko nyt hyvä ? Vastaa nyt kun lähettelet niitä yksäreitäsi mutta et niillä vastaa. Miksi aurinkovoidepullo väärinpäin loukkasi ? Kerran aiemmin loukkasi alastonkuva (mies, jolla näkyi löysä pippeli - omakuvani hyvin nuorena). Liittyykö tämä pirun vainoaminen jonkin hämärän uskonlahkon toimintaperiaatteisiin, mistä en ole edes tietoinen ? Kerro, mies ! Kuvat lähtivät pois (kaksi kuvaa jo sun takiasi), diggaatsä komentelusta - hyviä fiboja ? Edit: Sanajärjestystä + pari sanaa lisää. Asiallisen selkeyden saavuttamiseksi. Terveisin, Kauhea Paholaispiru
« Viimeksi muokattu: Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 22:17 kirjoittanut Est »

tallennettu
« Vastaus #804 : Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 21:20 »
 Teemakuvausta Ja tämä oikeasti kasvaa ylöspäin siis väärinpäin!

tallennettu
-Cuvaaja
Kameralaukku.com - keskustelua valokuvauksesta
« Vastaa #804 : Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 21:20 »
« Vastaus #805 : Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 21:20 »

tallennettu
« Vastaus #806 : Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 21:22 »

tallennettu
« Vastaus #807 : Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 21:45 »
Syön patonkia ihan järjenvastaisessa asennossa, odotellessani katiskaa ! :
(Loukkaako tämä ?)

tallennettu
« Vastaus #808 : Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 22:16 »
Kuva otettu pois. Onko nyt hyvä ?
Edit : Niin, "Juke.Koo", Onko nyt hyvä ? Vastaa nyt kun lähettelet niitä yksäreitäsi mutta et niillä vastaa.
Miksi aurinkovoidepullo väärinpäin loukkasi ? Kerran aiemmin loukkasi alastonkuva (mies ja pippeli).
Liittyykö tämä pirun vainoaminen jonkin uskonlahkon toimintaperiaatteisiin, mistä en ole edes tietoinen ?
Kerro, mies !
Kuvat lähtivat pois (kaksi kuvaa jo sun takiasi), diggaatsä komentelusta - hyviä fiboja ?
Minä kerron: Laitoin tämmöisen yksityisviestin. En lähettele niitä sen enempää. Mitä tulee joihinkin aikaisempiiin yksityisviesteihin niin niistä ei menneiltä vuosin ole minulla minkäänlaista kuvaa. Käsittääkseni ne on sovittu ja käsitelty joten monikossa on turha minun yksäreitä sanoa lähettävän. Viestini on tämä. ******************************************************************************* Mooi! Olisin voinnut kysyä tämän tuolla teemakuvaus osiossakin mutta aattelin olla fiksumpi ja kysyä asian yksärillä. Haluatko minulle kertoa jotakin tuolla kuvalla jossa on minun avatar kuvani taustalla? T:Jukka ****************************************************************************** Olen pyytänyt ylläpitoa tarkistamaan keskustelun asiallisuuden. Ja ylläpito tekee asian toimimalla tavalla. Kerron vielä, että teemakuvaus jatkuu ylilyöntien jälkeenkin.

tallennettu
Mitään en ole ottanut, mies muistiin.
« Vastaus #809 : Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 22:19 »
Edit : Niin, "Juke.Koo", Onko nyt hyvä ? Vastaa nyt kun lähettelet niitä yksäreitäsi mutta et niillä vastaa.
Miksi aurinkovoidepullo väärinpäin loukkasi ? Kerran aiemmin loukkasi alastonkuva (mies ja pippeli).
Liittyykö tämä pirun vainoaminen jonkin uskonlahkon toimintaperiaatteisiin, mistä en ole edes tietoinen ?
Kerro, mies !
Kuvat lähtivat pois (kaksi kuvaa jo sun takiasi), diggaatsä komentelusta - hyviä fiboja ?
Minä kerron:
Laitoin tämmöisen yksityisviestin. En lähettele niitä sen enempää. Mitä tulee joihinkin aikaisempiiin yksityisviesteihin niin niistä ei menneiltä vuosin ole minulla minkäänlaista kuvaa. Käsittääkseni ne on sovittu ja käsitelty joten monikossa on turha minun yksäreitä sanoa lähettävän. Viestini on tämä. ******************************************************************************* Mooi!
Olisin voinnut kysyä tämän tuolla teemakuvaus osiossakin mutta aattelin olla fiksumpi ja kysyä asian yksärillä.
Haluatko minulle kertoa jotakin tuolla kuvalla jossa on minun avatar kuvani taustalla?
T:Jukka ****************************************************************************** Olen pyytänyt ylläpitoa tarkistamaan keskustelun asiallisuuden. Ja ylläpito tekee asian toimimalla tavalla.
Kerron vielä, että teemakuvaus jatkuu ylilyöntien jälkeenkin.
Järjestelet nk. "banaaneita" - ihmisille joista et pidä ? Sulla on varmasti kova tohina kaikkien yksäreittesi kanssa ? Toivottavasti saat tyydytyksesi, pikku vallankäyttelijä :]

tallennettu
« Vastaus #810 : Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 22:21 »
Kerro, mies !
Minä kerron:
Sinä olet niin urhea ...

tallennettu
« Vastaus #811 : Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 22:23 »
Kerro, mies !
Minä kerron:
Laitoin tämmöisen yksityisviestin. En lähettele niitä sen enempää. Mitä tulee joihinkin aikaisempiiin yksityisviesteihin niin niistä ei menneiltä vuosin ole minulla minkäänlaista kuvaa. Käsittääkseni ne on sovittu ja käsitelty joten monikossa on turha minun yksäreitä sanoa lähettävän. Viestini on tämä. ******************************************************************************* Mooi!
Olisin voinnut kysyä tämän tuolla teemakuvaus osiossakin mutta aattelin olla fiksumpi ja kysyä asian yksärillä.
Haluatko minulle kertoa jotakin tuolla kuvalla jossa on minun avatar kuvani taustalla?
T:Jukka ****************************************************************************** Olen pyytänyt ylläpitoa tarkistamaan keskustelun asiallisuuden. Ja ylläpito tekee asian toimimalla tavalla.
Järjestelet nk. "banaaneita" - ihmisille joista et pidä ?
Sulla on varmasti kova tohina kaikkien yksäreittesi kanssa ?
Toivottavasti saat tyydytyksesi, pikku vallankäyttelijä :]
Voi voi....tämäkö nyt sitten auttaa asiaa? Olen pahoillani, enkä vastaa tähän asiaan laisinakaan tämän jälkeen. Luulen että asia hoituu kyllä ajallaan.

tallennettu
« Vastaus #812 : Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 22:28 »
Kerro, mies !
Minä kerron:
Järjestelet nk. "banaaneita" - ihmisille joista et pidä ?
Sulla on varmasti kova tohina kaikkien yksäreittesi kanssa ?
Toivottavasti saat tyydytyksesi, pikku vallankäyttelijä :]
Voi voi....tämäkö nyt sitten auttaa asiaa? Olen pahoillani, enkä vastaa tähän asiaan laisinakaan tämän jälkeen. Luulen että asia hoituu kyllä ajallaan.
Aiotko ampua mut vai ? :D Pyh ... Edit : Haluan vielä sanoa notta : Mooi!
« Viimeksi muokattu: Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 22:42 kirjoittanut Est »

tallennettu
« Vastaus #813 : Tiistai, 7.Syyskuu.2010, 22:53 »

tallennettu
« Vastaus #814 : Keskiviikko, 8.Syyskuu.2010, 08:42 »
Tabackt ajaa miehen katuun.

tallennettu
« Vastaus #815 : Keskiviikko, 8.Syyskuu.2010, 16:23 »

tallennettu
Matti Vuori
« Vastaus #816 : Keskiviikko, 8.Syyskuu.2010, 17:18 »