Ole hyvä ja kirjaudu tai luo tunnus.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
  • * Tervetuloa vieras
Tiistai, 22.Toukokuu.2012, 10:40

Kirjoittaja Aihe: Selkeyttä myydään-osastoon?  (Luettu 3277 kertaa)

0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.

Jukkis71

• Paikalla Paikalla
  • Jukka Tuohino
Vs: Selkeyttä myydään-osastoon?
« Vastaus #40 : Perjantai, 5.Marraskuu.2010, 08:23 »
Ei siinä muuta, mutta kun joillakin on tapana nostaa kahden tunnin välein, pelkäävät kai, että omaa ilmoitusta ei kukaan lue, jos ei nosta jatkuvasti.
Käyttäjienhän pitäisi se tajuta, mutta Suomin on valvonnan ja kontrollin maa :)
T Jukka
tallennettu
Real photographs are born wet

Teemu Laine

• Administrator
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : Perjantai, 5.Marraskuu.2010, 09:19 »
Jos noita kahden tunnin välein nostoja näkyy, niin klikatkaa sitä "Ilmoita valvojille" linkkiä viestin alapuolelta ja laittakaa seuraavaksi aukeavalle sivulle parilla sanalla raportin syy. Tuosta lähtee ylläpito- ja valvojaporukalle mailitse ilmoitus ja tuo raportoitu viesti näkyy meille aktiivisena joka sivun ylälaidassa niin kauan kunnes se suljetaan meidän toimesta.

Sama pätee muihinkin viesteihin jotka koetaan loukkaavina / häiritsevinä ja tuon käyttäminen olisi suotavaa eikä siitä ole mitään haittaa kenellekään. Saataisiin samalla kartoitettua esim. sitä, minkälaiset viestit koetaan häiritsevinä / loukkaavina. Ihmiset kokevat foorumikeskustelut niin eri tavoilla, että linjavetoa on vaikea suorittaa muissa kuin räikeimmissä tapauksissa.

Mihinkään poliisivaltiomeininkiin ei kuitenkaan olla ryhtymässä, mutta se on selvää, että valvontaan ja ylläpitoon liittyvässä toiminnassa on aina parannettavaa. Kaikenlainen palaute esim. valvojien toiminnasta otetaan mielellään vastaan ja palautetta voi (ja pitää) antaa, tapahtui tuo antaminen julkisesti tai yksityisesti. Virheistä voidaan oppia ja toimintamalleja kehittää ja kaikenlainen palaute on tässä oppimisprosessissa avainasemassa.

tallennettu

pikkuteemu

• vanhempi maanikko
  • Poissa Poissa
Vs: M: B+W suodatin KB-12 (80B) 60E
« Vastaus #42 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 00:57 »
Näitä ei kai mitenkään saanut samaan ketjuun?
Kyllä kohta viuhuu piiska ,D
tallennettu

mirrored

• Poissa Poissa
« Vastaus #43 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 01:03 »
Näitä ei kai mitenkään saanut samaan ketjuun?
Kyllä kohta viuhuu piiska ,D

Onhan erillisyys hyvin selkeä tapa ja siten puollettava.   Ehkä osan olisi voinut yhdistää tietty, mutta asia ei minulle paljoa kuulu.
tallennettu
MYYDÄÄN Sony Carl Zeiss

What can be said at all
can be said clearly

Edvard1960

• Poissa Poissa
« Vastaus #44 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 01:05 »
sain heti pari muistutusta että olisikohan voinut näitä laittaa samaan viestiin. Valitan tahatonta spämmäystä, luin perusohjeet ja toimin niiden mukaan. Erillisenä otsikosta näkyy heti että kiinnostaako vai ei. Optimoin ensi kerralla viestien lukumäärän paremmin.
tallennettu

Kameralaukku.com

« Vastaa #44 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 01:05 »

pikkuteemu

• vanhempi maanikko
  • Poissa Poissa
« Vastaus #45 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 01:07 »
mutta asia ei minulle paljoa kuulu.
Kuuluu siinä vaiheessa kun ite myyt jotain.
mä pistän saman setin (vaikka pari filkkapaketia erikseen) niin onkin kaikkien muitten poikien myynnit kakkos sivulla niin että heilahtaa.
tallennettu

pikkuteemu

• vanhempi maanikko
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 01:08 »
Valitan tahatonta spämmäystä, luin perusohjeet ja toimin niiden mukaan.
Järjen käyttö on sallittua.
tallennettu

Edvard1960

• Poissa Poissa
« Vastaus #47 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 01:11 »
onko tämä asiallista?
tallennettu

mirrored

• Poissa Poissa
« Vastaus #48 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 01:11 »
mä pistän saman setin (vaikka pari filkkapaketia erikseen) niin onkin kaikkien muitten poikien myynnit kakkos sivulla niin että heilahtaa.

Myyn miten myyn, se on oma aiheensa.  Tarkoitin lainaamallasi ettei minua paljoa häirinnyt Edwardin 10 ilmoitusta.

Minua on ärsyttänyt täällä olevat liian pitkät rimpsut tavaraa samoissa ilmoituksissa. Ainakin jos ne ovat sekavia.

lisäys.
Olisi tuossa ollut esimerkiksi kaksi Metziä aivan selkeästi samaan sopivia.  Ja muutakin helposti yhdistettävää.   Ja kyllä se hiukan ärsyttäisi jos oma ilmoitus olisi mennyt pikavauhtia toiselle sivulle. 
« Viimeksi muokattu: Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 01:26 kirjoittanut mirrored »
tallennettu
MYYDÄÄN Sony Carl Zeiss

What can be said at all
can be said clearly

Edvard1960

• Poissa Poissa
« Vastaus #49 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 01:27 »

Myyn miten myyn, se on oma aiheensa.  Tarkoitin lainaamallasi ettei minua paljoa häirinnyt Edwardin 10 ilmoitusta.

Minua on ärsyttänyt täällä olevat liian pitkät rimpsut tavaraa samoissa ilmoituksissa. Ainakin jos ne ovat sekavia.

lisäys.
Olisi tuossa ollut esimerkiksi kaksi Metziä aivan selkeästi samaan sopivia.  Ja muutakin helposti yhdistettävää.   Ja kyllä se hiukan ärsyttäisi jos oma ilmoitus olisi mennyt pikavauhtia toiselle sivulle.
oikeassa olet
tallennettu

campv

• Global Moderator
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 08:13 »
oikeassa olet

Juu, eiköhän jatkossa kannata yhdistää noita myynti-ilmoja ettei tule tällaista spämmiaalloksi koettavaa viestitulvaa.
tallennettu
Jos sinulla ei ole mitään sanottavaa, älä sano sitä täällä.

http://blinksofreality.carbonmade.com/

pikkuteemu

• vanhempi maanikko
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 10:44 »
lässyn lässy. itsekeskeisyys on ajan kuva.
« Viimeksi muokattu: Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 10:46 kirjoittanut pikkuteemu »
tallennettu

pikkuteemu

• vanhempi maanikko
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 10:50 »
onko tämä asiallista?
Hei - nappiparistosta oma ilmotuksensa!
Ja yhteensä 12 ilmoa jostain euron tauhkasta.
Ei jumalauta.
tallennettu

SakkeM

• Poissa Poissa
« Vastaus #53 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 11:11 »
....  ja ketä haittaa?  Seuraava sivu on yhden klikkauksen päässä.
tallennettu
Only 100% recycled electrons were used in the making of this message...

pikkuteemu

• vanhempi maanikko
  • Poissa Poissa
Excess Flood
« Vastaus #54 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 13:24 »
....  ja ketä haittaa?  Seuraava sivu on yhden klikkauksen päässä.
Te ootte vaan niin nuoria kaikki, talvisodan käymättömiä, ettei teillä ole mitään käsitystä miten verkossa käyttäydytään. Tottakai tässä on kyse minun suvaitsemattomuudestani kun en moukkamaisuutta siedä.
« Viimeksi muokattu: Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 13:26 kirjoittanut pikkuteemu »
tallennettu

mirrored

• Poissa Poissa
« Vastaus #55 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 13:49 »
Asiassa on nähtävillä aivan ilmeinen ja hyvä kompromissi ratkaisuksi, suositeltavaksi toimintatavaksi.   Pieniäkin tavaroita pitää voida ilmoittaa, mutta koska otsikkoon mahtuu aika paljon tekstiä, voi aivan hyvin myös sopivasti yhdistellä tavaroita samaan ilmoitukseen - jos on enemmän ilmoitettavaa.

Otsikkoon kannattaa saada myytävät tavarat sopimaan eikä ketään voi moittia siitä, jos ilmoituksessa ei ole sitä useampia tavaroita.  Välillä ihmetyttää, haluaako "Paljon tavaraa" tms otsikon laatinut todella myydä, varsinkin kun pitkä lista koostuu arvokkaistakin tavaroista pikkusälän joukossa.

Edward nyt toimi eri lailla kuin yleensä täällä toimitaan, mikä osoittaa että suurin osa kyllä ajattelee ainakin osin pikkuteemun tavoin ilmoituksia jättäessään.   Kommentti "järjen käyttö on sallittua" oli osuva, muttei hyvätapainen.

Pari esimerkkiä mielestäni liiallisesta mahduttamisesta.  (Tämä asia ei varsinkaan minulle kuulu!  Voihan olla ettei haluta kerralla tai äkkiä liikaa yhteydenottoja.)
http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,51202.0.html  Eikö pimiösetti olisi aivan riittävästi tähän ilmoitukseen
http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,49843.0.html  digikameraa, Leica-objektiiveja ym aika hyvin piilossa  edit. nyt näyttää jo paremmalta, on editoitu  ;)
« Viimeksi muokattu: Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 19:53 kirjoittanut mirrored »
tallennettu
MYYDÄÄN Sony Carl Zeiss

What can be said at all
can be said clearly

Edvard1960

• Poissa Poissa
« Vastaus #56 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 14:46 »
Asiassa on nähtävillä aivan ilmeinen ja hyvä kompromissi ratkaisuksi, suositeltavaksi toimintatavaksi.   Pieniäkin tavaroita pitää voida ilmoittaa, mutta koska otsikkoon mahtuu aika paljon tekstiä, voi aivan hyvin myös sopivasti yhdistellä tavaroita samaan ilmoitukseen - jos on enemmän ilmoitettavaa.

Otsikkoon kannattaa saada myytävät tavarat sopimaan eikä ketään voi moittia siitä, jos ilmoituksessa ei ole sitä useampia tavaroita.  Välillä ihmetyttää, haluaako "Paljon tavaraa" tms otsikon laatinut todella myydä, varsinkin kun pitkä lista koostuu arvokkaistakin tavaroista pikkusälän joukossa.

Edward nyt toimi eri lailla kuin yleensä täällä toimitaan, mikä osoittaa että suurin osa kyllä ajattelee ainakin osin pikkuteemun tavoin ilmoituksia jättäessään.   Kommentti "järjen käyttö on sallittua" oli osuva, muttei hyvätapainen.

Pari esimerkkiä mielestäni liiallisesta mahduttamisesta.  (Tämä asia ei varsinkaan minulle kuulu!  Voihan olla ettei haluta kerralla tai äkkiä liikaa yhteydenottoja.)
http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,51202.0.html  Eikö pimiösetti olisi aivan riittävästi tähän ilmoitukseen
http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,49843.0.html  digikameraa, Leica-objektiiveja ym aika hyvin piilossa
olen edelleen sitä mieltä että käytin nimenomaan järkeä ja muualta netistä ja foorumeilta opittuja toimintatapoja. Jos se ei kuitenkaan sovi kameralaukun toimintatapaan ja kulttuuriin niin muutan jatkossa ilmoittelutapaani. Tosin todennäköisemmin siirryn toisaalle missä ei tarvitse osallistua ala-arvoiseen, tosin valitettavasti varsin tyypilliseen, nettikeskusteluun.
... Mirrorin kanssa olen noin yleisesti ottaen samoilla linjoilla. Harkitsemattomat kommentit tulevat toisaalta.
« Viimeksi muokattu: Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 14:55 kirjoittanut Edvard1960 »
tallennettu

Teemu Laine

• Administrator
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : Tiistai, 11.Tammikuu.2011, 14:55 »
Ylläpidon puolesta on käytännössä ihan sama tekeekö jokaisesta myytävästä tuotteesta oman ketjun, vai kasaako noista erilliset ketjut. Kuten tuossa ylhäällä tulikin jo mirrored totesi, suurin osa kasaa näistä yhden-kaksi ketjua ja loput tekevät yksittäisistä tavaroista erilliset aiheet.

tallennettu

Teemu Laine

• Administrator
  • Poissa Poissa
« Vastaus #58 : Perjantai, 25.Maaliskuu.2011, 15:10 »
Eikö tältä myydään palstalta voisi poistaa sitä tehden nuo ilmoiukset joissa tuote on jo myyty.. tympii tulla etsimään mitään mielen kiintoista kun 90% topikeista alkaa tai loppuu sanalla "myyty" täällä jää tästä syystä varmasti monet hyvät kaupat tehtyö kun ei jaksa plarata sivuja joissa yksi aihe/ sivu on enään voimassa oleva myynti ilmoitus..
Ystävällisin terveisin -Toni lehtola-
Vastaan täällä: Ei ole mahdollista, vanhojen ketjujen läpikäyminen ylläpidon toimesta on käytännössä mahdotonta.

Positiivisena uutisena otetaan se, että ihmiset osaavat ilmeisesti nykyään merkata laitteen myydyksi.
tallennettu

Sivu luotiin 0.114 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.