-
-
Tervetuloa vieras
Tiistai, 22.Toukokuu.2012, 10:40
Kirjoittaja
Aihe: Viesteistä katoaa kappalejako (rivinvaihdot) Chromella (Luettu 1876 kertaa)
« Vastaus #1 : Perjantai, 11.Joulukuu.2009, 22:49 »
No vastataan: Katosihan ne kappaleenvaihdot ja suurempi tyhjä rako myös...
Selaimena Google Chrome 3.0.195.33 (ja tätä riviä ennen oli taas kappaleenvaihto ja tää viesti on vedetty quick-replynä)

tallennettu
« Vastaus #2 : Perjantai, 11.Joulukuu.2009, 23:12 »
No vastataan: Katosihan ne kappaleenvaihdot ja suurempi tyhjä rako myös...
Selaimena Google Chrome 3.0.195.33 (ja tätä riviä ennen oli taas kappaleenvaihto ja tää viesti on vedetty quick-replynä)
Olisiko siinä joku buginen tyhjeidenpoisto syötetyille teksteille? Saa nähdä kuinka toimii tällä Konquerorilla. Tässä pitäisi olla QWebKit KHTML:n tilalla. päivitys: näköjään toimii.
« Viimeksi muokattu: Perjantai, 11.Joulukuu.2009, 23:17 kirjoittanut AnttiO »

tallennettu
« Vastaus #3 : Perjantai, 11.Joulukuu.2009, 23:17 »
Näissä quick-replyissä kappalejako toimii...
Yllä 2 tyhjää riviä...
Tän yllä 1 tyhjä.

tallennettu
« Vastaus #4 : Lauantai, 12.Joulukuu.2009, 17:20 »
Täytyneepä testailla nyt kun tuon Chromen saa vihdoin OSX:lle.

tallennettu
Kameralaukku.com
« Vastaa #4 : Lauantai, 12.Joulukuu.2009, 17:20 »
« Vastaus #5 : Tiistai, 9.Helmikuu.2010, 18:50 »
« Viimeksi muokattu: Keskiviikko, 10.Helmikuu.2010, 13:22 kirjoittanut duuso »

tallennettu
« Vastaus #6 : Keskiviikko, 10.Helmikuu.2010, 07:29 »
Ei toistu niin ei toistu. Olis kyllä mielenkiintoista tietää esiintyykö tätä näiden parin käyttäjän lisäksi kenelläkään muulla? Oon tätä testaillut OSX / Win XP / WIN7 / Ubuntu 9.10 käyttöjärjestelmillä + eri selaimilla ja en saa millään toistumaan, joten korjaaminen on käytännössä mahdotonta.

tallennettu
« Vastaus #7 : Keskiviikko, 10.Helmikuu.2010, 12:01 »
mulla on sama ong kuin JVuokolla. Mut se ei mun maailmaani kaada. Ei kappalejakoja. Käytän siis Chromea. Lisäksi toisen koneen Firefoxilla eikä Safarilla esiinny yhtikäs mitään ongelmia.

tallennettu
« Vastaus #8 : Keskiviikko, 3.Maaliskuu.2010, 20:24 »
Chrome käytössä ja rivivälit katoaa. Näissäkin sanoissa pitäisi olla tyhjät rivit välissä. Kyynel.

tallennettu
Coffee table book about coffee tables.
« Vastaus #9 : Keskiviikko, 3.Maaliskuu.2010, 20:35 »
Mulla kanssa sama ongelma Chromella. En vaan oo aiemmin kehdannut kertoa. Jotenkin en oo uskaltanu.
Tällänen mongooli vaan kun olen ...
Nyt kun olen tottunut tähä probleemaan, se ei enää haittaa just pätkääkään. Joidenkin kuvien tekstin päällemeno on kyllä jo aika mänttiä.
Terveisin, yks tällanen vaan

tallennettu
« Vastaus #10 : Keskiviikko, 3.Maaliskuu.2010, 21:00 »
Chromella.
Offtopic: vieläkös on tolkuttoman hidas tuo kromi kun on enemmän kuin 1 välilehti käytössä, Higg

tallennettu
« Vastaus #11 : Keskiviikko, 3.Maaliskuu.2010, 21:35 »
Chromella.
Offtopic: vieläkös on tolkuttoman hidas tuo kromi kun on enemmän kuin 1 välilehti käytössä, Higg
Ihan hyvin sujuu hommat useampikin lehti auki (kuten on just nytkin laita), mun mielestä. Tosin mun nettiyhteyksilläni ja museokoneillani ei nyt mitään nopeusennätyksiä lyötäis muutenkaan.

tallennettu
« Vastaus #12 : Keskiviikko, 3.Maaliskuu.2010, 21:39 »
Ihan hyvin sujuu hommat useampikin lehti auki (kuten on just nytkin laita), mun mielestä.
Se oli niitä ekoja betoja, kun kuukkeli vähän huijasi: 1 välilehti ja toimi kuin unelma, ja kun uusia aukaisi ryykähti siihen. Eivät vissiin vapauttaneet muistiaan( ne välilehdet siis), tai jotakin. Voisi taas kokeilla tuota uudelleen, ja/ tai sitä nopeimmalsi kehuttua uutta Operaa, Higg

tallennettu
« Vastaus #13 : Keskiviikko, 3.Maaliskuu.2010, 21:43 »
Ihan hyvin sujuu hommat useampikin lehti auki (kuten on just nytkin laita), mun mielestä.
Se oli niitä ekoja betoja, kun kuukkeli vähän huijasi: 1 välilehti ja toimi kuin unelma, ja kun uusia aukaisi ryykähti siihen. Eivät vissiin vapauttaneet muistiaan( ne välilehdet siis), tai jotakin.
Voisi taas kokeilla tuota uudelleen, ja/ tai sitä nopeimmalsi kehuttua uutta Operaa, Higg
Kaikki muuttuu paremmaksi - väittävät optimistit ... paitsi me vanhat veijarit, me vaan taannutaan. Ja lopulta mädännytään. Sellaisia ovat tietotekniikan ja luonnon lait. Mutta nyt: OoTeet seis ! - Erska

tallennettu
« Vastaus #14 : Lauantai, 27.Maaliskuu.2010, 23:07 »
Edelleen näyttäis mättävän. Tuon viestin: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,43009.msg328689.html#msg328689 kirjoituksen kesken tapahtui jotain, olin kirjoittanut puoli romaania ja laittanut kuvalinkkejä jo 3 kun editori hyppi aina tekstin lopusta takaisin alkuun ja sitten putsaantuikin koko kirjoitustila. Ehkä chromen bugi? Tai liittyykö siihen, että kirjoitustila on niin pieni ja joutuu skrollailemaan edes takaisin? No, uudelleen kirjoitus ranskalaisin viivoin ja ok. Mutta ne rivivaihdot katosivat tällä kertaa. Editointiin ja tuplarivinvaihdot jokaisen ranskalaisella viivalla alkavan rivin beesiin. Talletus ja hyvä, rivivaihdot tulivat (tupla muuttui yhdeksi). Mutta miksi ihmeessä jokaisen kuvalinkin kohdalle tuli tässä välissä keskustelun otsikko? Sitä en oikein laittaisi chromen piikkiin enään... (tämä beettaa ja versio 5.0.356.2)

tallennettu
« Vastaus #15 : Keskiviikko, 14.Huhtikuu.2010, 10:36 »
Johtuuko tää chromesta vai mistä, mutta jostain syystä jos muokkaa viestiä jossa on linkattu kuva mukana niin jokaisen muokkauksen jälkeen chrome (tai jokin muu mystinen voima) lisää kuvan jatkoksi koko viestin otsikon. Jos muokkaat useamman kerran niin se otsikkokin lisääntyy sinne kuvan perään yhtä monta kertaa.

tallennettu
Coffee table book about coffee tables.
« Vastaus #16 : Torstai, 15.Huhtikuu.2010, 16:09 »
Mulla myös esiintyy noita otsikon tulemisia kuvien perään (chromella).
Se mikä ihmettyää on ongelmien esiintyminen vain tällä foorumilla. Chrome toimii kaikilla muilla weppifoorumeilla joita käytän ihan ok.
Miksi täällä katoaa rivinvaihdot? Voiko se liittyä jotenkin tähän venytettävään tekstinsyöttökenttään? (tosin tässä pikavastauksesas ei voi venytellä)

tallennettu
« Vastaus #17 : Torstai, 15.Huhtikuu.2010, 18:24 »
Mulla myös esiintyy noita otsikon tulemisia kuvien perään (chromella).
Se mikä ihmettyää on ongelmien esiintyminen vain tällä foorumilla. Chrome toimii kaikilla muilla weppifoorumeilla joita käytän ihan ok.
Miksi täällä katoaa rivinvaihdot? Voiko se liittyä jotenkin tähän venytettävään tekstinsyöttökenttään? (tosin tässä pikavastauksesas ei voi venytellä)
Googlen Chrome ei toimi kunnolla myöskään Googlen Picasawebin tekstilaatikon kanssa.

tallennettu
« Vastaus #18 : Torstai, 15.Huhtikuu.2010, 18:26 »
Mäkkichrome ja seuraavan rivin pitäisi olla jo omassa kappaleessaan
rairai

tallennettu
« Vastaus #19 : Torstai, 15.Huhtikuu.2010, 21:35 »
Tää on hassua, esimerkiksi välillä pikavastauksesta kirjoitettu toimii chromella ok mutta ei aina.. * tän pitäis olla omana rivinä
* tän pitäis olla omana kappaleena

tallennettu
|
|
|