Ole hyvä ja kirjaudu tai luo tunnus.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
  • * Tervetuloa vieras
Tiistai, 22.Toukokuu.2012, 10:46

Kirjoittaja Aihe: Kuinka pitkälle häiriköt saavat mennä?  (Luettu 4353 kertaa)

0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.

Est

• Poissa Poissa
  • !!!
Vs: Kuinka pitkälle häiriköt saavat mennä?
« Vastaus #40 : Maanantai, 21.Joulukuu.2009, 19:33 »
Jepulis. Tää alkaa olla koko ketju jo kokolailla menneen talven lumia - eikö vain ?
Ku menis vielä talvi niin että jotenski järjissä selviäis...

Mä ennoo varma ollaanks me järjissä enää ... sitä ei kuulema ite hiffaa ku tajunta tarpeeks hämärtyy ja alkaa todellisuuden harhainen hahmottaminen.

Toivon, kuitenskin, että tässä vielä järjissä ollaan (mutta välillä hiipii mieleen karmee epäilys).

Mut talvi on ihan jeespoks, varsinkin tämmönen oikee talvi. Kesä on vähän lässy, mun mielestä.

- Erska
tallennettu

Est

• Poissa Poissa
  • !!!
« Vastaus #41 : Maanantai, 21.Joulukuu.2009, 19:41 »
Mutta tuohon ihan alkuperäiseen kysymykseen on -vihdoinkin- kai aika vastata asiallisesti ja tyhjentävästi:

Olisi parempi mitä pitemmälle häiriköt menisivät, menisivät niin kauas muista etteivät häiritsisi enää ketään. Häiriköt ovat ällöttäviä. Pois ne.

T. EX Häirikkö

tallennettu

Est

• Poissa Poissa
  • !!!
« Vastaus #42 : Maanantai, 21.Joulukuu.2009, 19:48 »
Olisit nyt Est kirjoittanut vaikka kolme viestiä. Vähän laiskaa ulosantia tänään, tosin voihan noissa olla vaikka novellin verran tekstiä ei voi tietää  ;) Oletan kuitenkin että samat vanhat copypastena.

Nää on lyhennelmiä, kuuskymmentäosaisesta marisemisen järkälemäisestä suurteoksesta. Ihan itte väsäsin sen, kukaan ei auttanut, eikä ollut edes vaikeata; Marinaa vaan nyt aina näköjään tulee lisää, kuin Vuoksesta vettä.
:D-E
Mees ny Esti diggaan jouluterveisiä jonka busasin ihan sulle, kun olet alan miehiä ja jätä nää (''''************''') oman onnensa nojaan. mitä ne tänne laittais jos me kimpassa laitettas foorumi:" Täältä pesee, tuskaa ja taidetta ja kaikkea sen väliltä" ja häippästäs , ihan vapaaehtoisesti...

Siitä tulis MAAILMAN RANKIN foorumi,

Edit:( siis siitä meijän foorumista. Tästä taas tulis ilman meitä aika asiallinen paikka - niin mä ainakin oletan).

- Erska
« Viimeksi muokattu: Maanantai, 21.Joulukuu.2009, 19:51 kirjoittanut Est »
tallennettu

mirrored

• Poissa Poissa
« Vastaus #43 : Lauantai, 16.Tammikuu.2010, 01:50 »
Otsikointi sopii tähän.  On ilmestynyt ilmiselvä perjantaihäirikkö. Tulevaa: On aina ikävää sulkea joku pois, periaatteessa.   Voisiko ajatella, että jäähylle laitetun oleelliset ratkaisuun vaikuttaneet kirjoitukset myös laitettaisiin esille erikseen, määräajaksi?   Tämä voisi helpottaa modejakin tehdä nopeita ratkaisuja, kun myös olisi täysin julkisia ratkaisun syyt.  Silloin niistä voisi tarvittaessa myös parhaiten keskustella ja näin kehittää edelleen toimintatapoja yhteisöllisesti.
« Viimeksi muokattu: Lauantai, 16.Tammikuu.2010, 02:05 kirjoittanut mirrored »
tallennettu
MYYDÄÄN Sony Carl Zeiss

What can be said at all
can be said clearly

Henna

• Poissa Poissa
« Vastaus #44 : Maanantai, 12.Huhtikuu.2010, 00:48 »
Itse koen olevani tosi herkkä immeinen ja otan joskus liiankin paljon itteeni jos kommentointi ei ole herkimmästä päästä tai liian laukovaa.
Tuossa linkissä en huomannut mitään mistä ainakaan MINÄ olisin mieleni pahoittanut. Mutta en olekkaan seurannut tätä ilmiötä,,onko sellaista olemassa tms.
tallennettu
Kameralla ei oteta kuvia, mutta ilmankaan ei pärjää vaimitensenytoli?

Kameralaukku.com

« Vastaa #44 : Maanantai, 12.Huhtikuu.2010, 00:48 »

Miia

• Miia Media
  • Poissa Poissa
« Vastaus #45 : Torstai, 9.Joulukuu.2010, 19:05 »
Mä pyydän anteeksi omaa ylimielisen herkkää outoa ja kännistä käytöstäni foorumilla.
Herkkä taiteiija sielu on sekoillut viime aikoina liikaa ja pyytää käytöstään anteeksi ja vetäytyy viikoksi pariksi.
tallennettu

J.W.The NowHere Man

• Poissa Poissa
« Vastaus #46 : Torstai, 9.Joulukuu.2010, 19:45 »
Jepulis. Tää alkaa olla koko ketju jo kokolailla menneen talven lumia - eikö vain ?
Ku menis vielä talvi niin että jotenski järjissä selviäis...
Vittu, samassa sohjossa taas taaperretaan...
tallennettu
Hey: I am WHITE, You are BLACK.. How about some Cool B&W JAZZ IMAGES ...

If it`s a photograph, say it VISUALLY, words are useless, unless your image has no content...

Art is not a profession, nor a pastime... IT IS A WAY OF LIFE

Jukkis71

• Poissa Poissa
  • Jukka Tuohino
« Vastaus #47 : Tiistai, 14.Joulukuu.2010, 12:01 »

Mielestäni ehkä hieman aliarvioitte meitä rivimiehiä. Ainakaan itse en tällä pyöri jotta saisin vierestä seurata taisteluja tai räväkkiä tekstiduelleja. En ollenkaan. Intressini ja kiinnostukseni tässä forumissa ovat puhtaasti valokuvauksessa.
Hyvin sanottu.Koen itse samoin.
 TJukka
tallennettu
Real photographs are born wet

kari-s

• Poissa Poissa
« Vastaus #48 : Tiistai, 14.Joulukuu.2010, 12:28 »

Mielestäni ehkä hieman aliarvioitte meitä rivimiehiä. Ainakaan itse en tällä pyöri jotta saisin vierestä seurata taisteluja tai räväkkiä tekstiduelleja. En ollenkaan. Intressini ja kiinnostukseni tässä forumissa ovat puhtaasti valokuvauksessa.
Hyvin sanottu.Koen itse samoin.
 TJukka
Olen samaa mieltä. Fleimaukset kaikenlaisista poliittisista kysymyksistä ja henkilökohtaisista ominaisuuksista eivät kiinnosta minua. Niitä voi harrastaa esim. uusisuomi.fi:ssä. Aika karseata luettavaa ne ovat.

Miia

• Miia Media
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : Lauantai, 15.Lokakuu.2011, 21:23 »
Nähtävästi tääl taas parit tyypit kokoajan tahallisesti vittuilee vain siksi että olen minä!!! Eihän tänne uskalla mitään kirjotella enää. Hyvästi pitäkää paska fooruminne haistatan sille pitkät.
tallennettu

AnselA

• kameralaukkutavis
  • Global Moderator
  • Poissa Poissa
  • senior moderator
« Vastaus #50 : Sunnuntai, 16.Lokakuu.2011, 00:00 »
No mä olen tehny päätöksen et lopetan trollaukset enkä enää sekoile täällä ja päätin samalla lopettaa alkoholin juomisen se kun saa minut juuri sekoilemaan, joten kaikille nöyrin anteeksipyyntö.

Olen ihan flänägänissä.

Ja kello on jo kolme iltapäivällä...

Vastaanpa nyt kaikille et on epäonnistunut digikuva minkä juosten kusten ilman mitään käsittelyä laitoin tänne eilen hieman humalassa et se siitä.

Nähtävästi tääl taas parit tyypit kokoajan tahallisesti vittuilee vain siksi että olen minä!!! Eihän tänne uskalla mitään kirjotella enää. Hyvästi pitäkää paska fooruminne haistatan sille pitkät.

Niinpä: Kuinka pitkälle häiriköt saavat humalassa mennä?

AnselA, ilman modehattua.

tallennettu
Vilho setälä: “Näppäilijän tulee tietoisesti varjella sieluansa valokuvauksellisen maailmankatsomuksen taudilta.”

Sivu luotiin 0.113 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.