-
-
Tervetuloa vieras
Tiistai, 22.Toukokuu.2012, 11:16
Kirjoittaja
Aihe: laukun oma iPhone app? (Luettu 2083 kertaa)
« Vastaus #1 : Maanantai, 12.HEINKUU.2010, 02:00 »
Mitä jos Apple tekis toimivan selaimen?

tallennettu
Vilho setälä: “Näppäilijän tulee tietoisesti varjella sieluansa valokuvauksellisen maailmankatsomuksen taudilta.”
« Vastaus #2 : Maanantai, 12.HEINKUU.2010, 09:03 »
Mikäs ongelma iPhonen selaimen kanssa on?

tallennettu
« Vastaus #3 : Maanantai, 12.HEINKUU.2010, 17:05 »
Vai miksi TStoor haluaisi "oman" sovelluksen iPhonea varten?

tallennettu
Vilho setälä: “Näppäilijän tulee tietoisesti varjella sieluansa valokuvauksellisen maailmankatsomuksen taudilta.”
« Vastaus #4 : Tiistai, 13.HEINKUU.2010, 09:25 »
Itse huomasin sellaisen eilen, että kuvien lisääminen ei onnistu lisätoimintojen kautta.

tallennettu
Kaikilla on valokuvamuisti, joillakin ei vain ole filmiä. ---------------------------------------------------- Kameraprojektiblogi
Kameralaukku.com
« Vastaa #4 : Tiistai, 13.HEINKUU.2010, 09:25 »
« Vastaus #5 : Tiistai, 13.HEINKUU.2010, 10:33 »
Joo, eli mulla ei ole ollut mitään ongelmia iPhonen ja laukun sivujen kanssa.
Mutta ajattelin vaan sitä, että oma appi voisi olla aika tehokas välinen nopsaan laukun foorumien seuraamiseen ja osallistumiseen on the go!
Ja voisi se olla aika siistikin juttu!

tallennettu
« Vastaus #6 : Tiistai, 13.HEINKUU.2010, 12:30 »
Heh, antakaa mulle iPhone käyttöön niin katsotaan :)

tallennettu
« Vastaus #7 : Tiistai, 13.HEINKUU.2010, 12:36 »
Heh, antakaa mulle iPhone käyttöön niin katsotaan :)
It's amazing!!

tallennettu
« Vastaus #8 : Tiistai, 13.HEINKUU.2010, 12:51 »
iPhonen selain on paras tähänmennessä käyttämäni mobiiliselain. Laukkukin toimii tosi hyvin.
Monista sivustoista on tehty app-versiot, koska niillä käytettävyys saadaan vielä selainta paremmalle tasolle. Pienelle näytölle optimoitu sisältö toimii pienessä näytössä paremmin kun normisivusto.
Periaatteessa toteuttamiseen ei tarvittaisi edes applen hyväksymää applikaatiota, melkein saman voisi toteuttaa html5:llä ja javascriptillä webappina. Esimerkiksi wordpress ja flickr toimivat juuri näin kun palvelin tunnistaa kännykkäheaderit.
Kannatetaan! On se sitten applikaatio tai mobiilisivusto!

tallennettu
« Vastaus #9 : Tiistai, 13.HEINKUU.2010, 12:53 »
iPhonen selain on paras tähänmennessä käyttämäni mobiiliselain. Laukkukin toimii tosi hyvin.
Monista sivustoista on tehty app-versiot, koska niillä käytettävyys saadaan vielä selainta paremmalle tasolle. Pienelle näytölle optimoitu sisältö toimii pienessä näytössä paremmin kun normisivusto.
Periaatteessa toteuttamiseen ei tarvittaisi edes applen hyväksymää applikaatiota, melkein saman voisi toteuttaa html5:llä ja javascriptillä webappina. Esimerkiksi wordpress ja flickr toimivat juuri näin kun palvelin tunnistaa kännykkäheaderit.
Kannatetaan! On se sitten applikaatio tai mobiilisivusto!
Luit ajatukseni ja kehitit sen vielä paremmaksi!

tallennettu
« Vastaus #10 : Tiistai, 13.HEINKUU.2010, 13:09 »
Edelleenkin peräänkuulutetaan sitä iPhonea lainaan ;D
Ei kai, kattellaan tossa elokuussa kun on lomat. Eka viikko on melko vapaa joten vois ehkä olla jopa aikaa tällaselle.

tallennettu
« Vastaus #11 : Tiistai, 13.HEINKUU.2010, 13:57 »
Edelleenkin peräänkuulutetaan sitä iPhonea lainaan ;D
Ei kai, kattellaan tossa elokuussa kun on lomat. Eka viikko on melko vapaa joten vois ehkä olla jopa aikaa tällaselle.
Tuli muuten eilen A-studiosta ohjelmaa uudesta nelosmallin hankinnasta ja uuden luurin matkasta, aivan, Turkuun! Pitäisi olla siellä joen rannalla kahvion tiskin takana.

tallennettu
« Vastaus #12 : Tiistai, 13.HEINKUU.2010, 16:47 »
Voishan toi olla aika hyvä. Varsinkin kun uutta nelosmallia ei oikein voi käyttää puhelimena. On enemmän aikaa käyttää niitä appseja... :D

tallennettu
« Vastaus #13 : Tiistai, 13.HEINKUU.2010, 16:55 »
Kuka hitto ostaisi puhelimen puhelimeksi? ;-)

tallennettu
Waldo's Peoplen Waldo:
"Itseensä pitää luottaa, eikö niin?"
« Vastaus #14 : Tiistai, 13.HEINKUU.2010, 17:02 »
Tuolla kameralaukun footterissa on linkki "wap2"-versioon, se toimii ihan jouhevasti. Ulkonäköä voisi ehkä vähän hinkata, mutta se lienee sivuseikka.
Taitaa muuten toimia muissakin puhelimissa mukavasti.

tallennettu
« Vastaus #15 : Perjantai, 23.HEINKUU.2010, 10:49 »
Humm, ei kellään sattuisi olemaan iPhonea (2G riittää), tai iPod touchia lainattavaksi asti? Oon tässä aikani kuluksi tutkailemassa asiaa ja tämän pitäisi olla melko simppelisti toteutettavissa. Pitäis vaan saada testilaite about viikoksi käyttöön.

tallennettu
« Vastaus #16 : Lauantai, 7.Elokuu.2010, 10:58 »
Humm, ei kellään sattuisi olemaan iPhonea (2G riittää), tai iPod touchia lainattavaksi asti? Oon tässä aikani kuluksi tutkailemassa asiaa ja tämän pitäisi olla melko simppelisti toteutettavissa. Pitäis vaan saada testilaite about viikoksi käyttöön.
Mites tapatalk sopisi tähän käyttöön? http://www.tapatalk.com/Käsittääkseni vaatisi pluginin asennuksen foorumisoftaa, mutta ainakin itse olen pitänyt kyseisen softan kanssa luettavista foorumeista.

tallennettu
« Vastaus #17 : Lauantai, 7.Elokuu.2010, 11:17 »
Mites tapatalk sopisi tähän käyttöön?
http://www.tapatalk.com/
Käsittääkseni vaatisi pluginin asennuksen foorumisoftaa, mutta ainakin itse olen pitänyt kyseisen softan kanssa luettavista foorumeista.
Voip olla! Sullahan on se iPhone? Mä voisin tulla lomilla käymään teillä ja katotaan miten toi toimii :)

tallennettu
« Vastaus #18 : Lauantai, 7.Elokuu.2010, 20:00 »
Mites tapatalk sopisi tähän käyttöön?
http://www.tapatalk.com/
Käsittääkseni vaatisi pluginin asennuksen foorumisoftaa, mutta ainakin itse olen pitänyt kyseisen softan kanssa luettavista foorumeista.
Voip olla! Sullahan on se iPhone? Mä voisin tulla lomilla käymään teillä ja katotaan miten toi toimii :)
Tuu ihmeessä. :) Toi on kyllä selkeä softa, mutta harmittaa vaan että kovinkaan moni suomalainen foorumi ei tuota hyödynnä. Ilmeisesti tuo plugin on foorumin pitäjälle ilmainen, joten sen puolesta tuo kokeilu ei varmaankaan olisi kovin kallis? Tapatalk softa maksaa muistaakseni 2-3e appstoressa, joten ei siihen luulisi kenenkään talous kaatuvan? ...Niin ja saahan tuon softan myös android-alustalle. Youtube näyttää käyttölittymän toiminnan: http://www.youtube.com/watch?v=kiQH3McMif8

tallennettu
« Vastaus #19 : Lauantai, 7.Elokuu.2010, 21:24 »
Tapatalk client näyttäisi löytyvän myös Nokian S60 ed3 ja ed5 alustoille, ilmaiseksi... tosin rampautettuna versiona, mutta kai sillä voi ainakin testailla.

tallennettu
|
|
|