-
-
Tervetuloa vieras
Tiistai, 22.Toukokuu.2012, 11:28
Kirjoittaja
Aihe: Keskustelun tason nosto (Luettu 9659 kertaa)
« Vastaus #221 : Lauantai, 7.Toukokuu.2011, 13:16 »
sä ite haukut jatkuvasti, et vaan uskalla nimetä kohdettasi
juuri yllä vihjailit että en ylita 100äo pisteen rajaa, mutta koska et uskalla sitä suoraan sanoa.. teet sen kuten raukkamaiset pelkurit tekevät, yrität nojata sääntöihin joita et itse kunnioita
ja nimeonaa mielipiteitähän tässä esitetään aina ja ikuisesti, toisen pilkkaaminen on mielipide tästä toisesta henkilöstä
Uskalla nimetä kohdetta????? Jos puhun yleisesti ja joku kokee olevansa kohde, niin ei ole minun ongelma? Mieti nyt isekin hieman tuota ketjua, mihin laitoin macro kuvatun filmi ruudun, se ei todellakaan ollut mikään provo, voi itsku mikä itku siitä tuli. Kehtasin vielä sanoa että filmin kehittäminen on helppoa, olen työkseni tehnyt tuotekehitystä ja patenttejakin on syntynyt. Joten noista lähtökohdista filmin kehitys on naurettavan helppoa.
Ei ollut kyse siitä mistä vaan miten, sä et vaan uskalla mitään suoraan puhua tai sanoa.
Ei, vaan noudatan sääntöjä. Joskus on myöhästymässä, en silti aja 250kmh Helsinkiin.
piiloudut niiden sääntöjen taakse, koska et uskalla muutakaan
Eiköhän tämä ollut tässä, en alennu jatkamaan.

tallennettu
« Vastaus #222 : Lauantai, 7.Toukokuu.2011, 13:19 »
sä ite haukut jatkuvasti, et vaan uskalla nimetä kohdettasi
juuri yllä vihjailit että en ylita 100äo pisteen rajaa, mutta koska et uskalla sitä suoraan sanoa.. teet sen kuten raukkamaiset pelkurit tekevät, yrität nojata sääntöihin joita et itse kunnioita
ja nimeonaa mielipiteitähän tässä esitetään aina ja ikuisesti, toisen pilkkaaminen on mielipide tästä toisesta henkilöstä
Uskalla nimetä kohdetta????? Jos puhun yleisesti ja joku kokee olevansa kohde, niin ei ole minun ongelma? Mieti nyt isekin hieman tuota ketjua, mihin laitoin macro kuvatun filmi ruudun, se ei todellakaan ollut mikään provo, voi itsku mikä itku siitä tuli. Kehtasin vielä sanoa että filmin kehittäminen on helppoa, olen työkseni tehnyt tuotekehitystä ja patenttejakin on syntynyt. Joten noista lähtökohdista filmin kehitys on naurettavan helppoa.
Ei ollut kyse siitä mistä vaan miten, sä et vaan uskalla mitään suoraan puhua tai sanoa.
Ei, vaan noudatan sääntöjä. Joskus on myöhästymässä, en silti aja 250kmh Helsinkiin.
piiloudut niiden sääntöjen taakse, koska et uskalla muutakaan
Eiköhän tämä ollut tässä, en alennu jatkamaan.
kyl sä viel jatkat :) joku toinen päivä... kaikki sen tietää. tosiasia on, että sä et harmita mua.. en reagoi suhun, vaan siihen että ympäristö ei reagoi mihinkään...
« Viimeksi muokattu: Lauantai, 7.Toukokuu.2011, 13:24 kirjoittanut c »

tallennettu
« Vastaus #223 : Lauantai, 7.Toukokuu.2011, 13:27 »

tallennettu
Mitään en ole ottanut, mies muistiin.
|
|
|