-
-
Tervetuloa vieras
Tiistai, 22.Toukokuu.2012, 12:36
Kirjoittaja
Aihe: Ilmoittamaton moderointi (Luettu 1746 kertaa)
« Vastaus #1 : Sunnuntai, 19.KESKUU.2011, 01:08 »
Minä poistin viestit, jotka provosoivat turhaa canon/nikon vastakkainasettelua.
« Viimeksi muokattu: Sunnuntai, 19.KESKUU.2011, 01:27 kirjoittanut AnselA »

tallennettu
Vilho setälä: “Näppäilijän tulee tietoisesti varjella sieluansa valokuvauksellisen maailmankatsomuksen taudilta.”
« Vastaus #2 : Sunnuntai, 19.KESKUU.2011, 03:28 »
Valitse oikeat vaihtoehdot
1. Poliisiautolla liikkeelle lähtiessäsi ratti on jäykkä a) Pyydän kaveria ajamaan b) Käytän vain tarpeeksi voimiani c) Pistän avaimen virtalukkoon ja käännän
2. Pidätettävältä löytyy teräase. Jottei ase katoa ennen kuulustelua a) Pistän teräaseen taskuuni b) Pistän teräaseen taskuuni, jos mukana on tuppi c) Pistän teräaseen pidätettyyn. Näin ne pysyvät hyvin yhdessä
3. Ruotsin poliisissa partioautoissa on aina mies-nainen – pari a) Koska poliisivoimissa on molempaa sukupuolta yhtä paljon b) Jotta olisi juttuseuraa c) Työpaikkaromanssien välttämiseksi
4. Syytetty haukkuu sinua siaksi a) Pamputan, virkavallan solvaaminen b) Pamputan, varmuuden vuoksi vaikka en tiedä mikä sika on c) Pamputan, syytetyltä ei ole vielä kysytty tosiasioita
5. Ratsiassa pyydän autonkuljettajalta a) Ajokoiran ja rekisteriotteen b) Ajo-otteen ja rekisterikoiran c) Ajokortin, rekisteriotteen, virkatodistuksen ja HIV-todistuksen

tallennettu
« Vastaus #3 : Sunnuntai, 19.KESKUU.2011, 03:42 »
Voi! Nyt kun jo kerkesin Vastata tuohon, olen joko tyhmä tai hölmö! Olkoon molemmat! Mutta onneksi en ole moderattori. Vaativa homma! Varsinkin kun tänne foorumille tulee uusiakin jäseniä. Niitä pitää paimentaa oikeaan formaattiin!

tallennettu
« Vastaus #4 : Sunnuntai, 19.KESKUU.2011, 09:18 »
Hienoa mvuori että nostit asian esille. Minä katsoin samaa ketjua ja huomasin yhden lainauksen mutta alkuperäistä viestiä ei näkynytkään. Aattelin että joku on lainaanut jostakin toisesta ketjusta tekstin. Voiko niin muuten tehdä? No tämä viestin poisto selitääkin paljon. Merkintä viestin poistosta olisi riittänyt.
Nyt en kyllä ymmärrä tätäkään. Miksi pikkuteemu laittoi tämän arvuutusleikin tähän?

tallennettu
Mitään en ole ottanut, mies muistiin.
Kameralaukku.com
« Vastaa #4 : Sunnuntai, 19.KESKUU.2011, 09:18 »
« Vastaus #5 : Sunnuntai, 19.KESKUU.2011, 11:00 »
Nyt en kyllä ymmärrä tätäkään. Miksi pikkuteemu laittoi tämän arvuutusleikin tähän?
Vaikea sanoa. Mutta naurattihan tuo ainakin vähäsen. Pamputustekniikan korkeakoulun pääsykoe. K.

tallennettu
« Vastaus #6 : Maanantai, 20.KESKUU.2011, 14:36 »
1 a, 2 c, 3 c, 4 c ja 5 a. Nyt en kyllä ymmärrä tätäkään. Miksi pikkuteemu laittoi tämän arvuutusleikin tähän? Etkö? Nythän ketju on juuri sellainen mikä siitä tulee kun viestejä katoaa välistä.

tallennettu
-- Irc - oh5ktw
« Vastaus #7 : Maanantai, 20.KESKUU.2011, 20:28 »
1 a, 2 c, 3 c, 4 c ja 5 a.
Nyt en kyllä ymmärrä tätäkään. Miksi pikkuteemu laittoi tämän arvuutusleikin tähän? Etkö? Nythän ketju on juuri sellainen mikä siitä tulee kun viestejä katoaa välistä.
Word.

tallennettu
"Ei kunnianhimoa, vaan suuruudenhulluutta!"
« Vastaus #8 : Maanantai, 20.KESKUU.2011, 20:55 »
Valitse oikeat vaihtoehdot
1. Poliisiautolla liikkeelle lähtiessäsi ratti on jäykkä a) Pyydän kaveria ajamaan b) Käytän vain tarpeeksi voimiani c) Pistän avaimen virtalukkoon ja käännän
2. Pidätettävältä löytyy teräase. Jottei ase katoa ennen kuulustelua a) Pistän teräaseen taskuuni b) Pistän teräaseen taskuuni, jos mukana on tuppi c) Pistän teräaseen pidätettyyn. Näin ne pysyvät hyvin yhdessä
3. Ruotsin poliisissa partioautoissa on aina mies-nainen – pari a) Koska poliisivoimissa on molempaa sukupuolta yhtä paljon b) Jotta olisi juttuseuraa c) Työpaikkaromanssien välttämiseksi
4. Syytetty haukkuu sinua siaksi a) Pamputan, virkavallan solvaaminen b) Pamputan, varmuuden vuoksi vaikka en tiedä mikä sika on c) Pamputan, syytetyltä ei ole vielä kysytty tosiasioita
5. Ratsiassa pyydän autonkuljettajalta a) Ajokoiran ja rekisteriotteen b) Ajo-otteen ja rekisterikoiran c) Ajokortin, rekisteriotteen, virkatodistuksen ja HIV-todistuksen
6. Saako hippejä pamputtaa? a) saa Tämä taisi olla wanhaa Pahkasika matskua ?

tallennettu
*You miss 100 percent of the shots you never take.* -Wayne Gretzky-
« Vastaus #9 : Maanantai, 20.KESKUU.2011, 21:41 »
Tuo ylläoleva kuva on kyllä mainio!! :D

tallennettu
« Vastaus #10 : Maanantai, 20.KESKUU.2011, 23:33 »
Taas poistettu kuva joka ei mulle näy. ;0) No joo...oli vaan pakko...sori...eiköhän tääkin ollu täs.

tallennettu
« Vastaus #11 : Maanantai, 20.KESKUU.2011, 23:51 »
Kuva taitaa olla aika verbaalinen, sillä sellaista en ole minäkään huomannut :D

tallennettu
« Vastaus #12 : Tiistai, 21.KESKUU.2011, 00:16 »
Taas poistettu kuva joka ei mulle näy. ;0)
No joo...oli vaan pakko...sori...eiköhän tääkin ollu täs.
Onko asetukset kohdillaan?

tallennettu
Vilho setälä: “Näppäilijän tulee tietoisesti varjella sieluansa valokuvauksellisen maailmankatsomuksen taudilta.”
« Vastaus #13 : Tiistai, 21.KESKUU.2011, 08:39 »
Lääkitys on kohdalla....mitään en ole ottanut...edes lääkärin määräämiä. Ne vie hullujen huoneelle jos niitä ottaa.....ne yrittää myrkyttää mut....olen kuullut kun ne supisee selkäni takana.

tallennettu
« Vastaus #14 : Tiistai, 21.KESKUU.2011, 09:45 »
Muista myös että inter Netti tulee korvasta sisään sähkö matoi aaltoina vaikka johto on irti ja mäkään en syö lääkettä koska siinä on mikroaalto tietokone...
;)
Itse asiasta, pitäisikö moderoinnin jälkeen kertoa ketjussa että poistelin sotkuja, T mode?

tallennettu
« Vastaus #15 : Tiistai, 21.KESKUU.2011, 10:07 »
Eikö siihen moderoitavaan viestiin voisi tehdä muutokset ja sanoa kertoa miksi näin teki.

tallennettu
« Vastaus #16 : Tiistai, 21.KESKUU.2011, 10:26 »
Eikö siihen moderoitavaan viestiin voisi tehdä muutokset ja sanoa kertoa miksi näin teki.
Tätä kannatetaan. Tämä reilua ja myös oikeudenmukaista ja opettavaistakin.

tallennettu
"Ei kunnianhimoa, vaan suuruudenhulluutta!"
« Vastaus #17 : Tiistai, 21.KESKUU.2011, 17:33 »
Lääkitys on kohdalla....mitään en ole ottanut...edes lääkärin määräämiä. Ne vie hullujen huoneelle jos niitä ottaa.....ne yrittää myrkyttää mut....olen kuullut kun ne supisee selkäni takana.
Tarkoitin tietokoneen asetuksia, niistä lähtisin etsimään syytä jos kuva ei näy.

tallennettu
« Vastaus #18 : Keskiviikko, 22.KESKUU.2011, 12:25 »
Itse asiassa tuota ei harrasteta ollenkaan, kenenkään tekstejä ei editoida/muutella. Ihmiset ovat ihan itse vastuussa kirjoituksistaan. Asiattomuudet poistetaan, ketjuja lukitaan ja jos kirjoittelija mokaa tarpeeksi, annetaan sanktiota. Siinä on pelin henki. Ketjuun voi laittaa kommentin, että puuttui siihen, mutta ei ole pakollista. Se kertooko moderoineensa riipuu aina siitä mihin puuttuu.

tallennettu
« Vastaus #19 : Lauantai, 25.KESKUU.2011, 14:18 »
Miksiköhän tuo aloitattamani hopeakuva-ketju filmiosiossa lukittiin? Itse pidän tuota MVuoren kommentointia ainakin tuossa ketjussa naljailuna, johon tapani mukaan vastaan. Mutta niin tai näin, kiitos kaikille asiallisesti vastanneille! Asia selkisi kunnolla, T Jukka EDIT: Siitä modeille kuitenkin kiitos, että ajoissa lukittiin, kun näyttikin alkavan rönsyillä. En noita viimeisiä kommentteja ollut lukenutkaan. T Jukka
« Viimeksi muokattu: Lauantai, 25.KESKUU.2011, 14:21 kirjoittanut Jukkis71 »

tallennettu
Real photographs are born wet
|
|
|