Ole hyvä ja kirjaudu tai luo tunnus.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
  • * Tervetuloa vieras
Tiistai, 22.Toukokuu.2012, 13:11

Kirjoittaja Aihe: DIY lämpöhallittu vesihaudeallas kehityshommiin  (Luettu 1151 kertaa)

0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.

jvuotila

• Paikalla Paikalla
Vs: DIY lämpöhallittu vesihaudeallas kehityshommiin
« Vastaus #20 : Torstai, 26.Tammikuu.2012, 09:02 »
Hei

Helkutin hyvä viestiketju! Olen pähkinyt aivan samanlaista toteutusta omassa päässäni (tosin ajattelin suoraan tiskialtaassa vettä pitää tasalämpöisenä). Akvaariokaupoissa olen lämmittimiä tutkinut ja todennut aivan saman, parhaatkaan termostaatit ei yli +34C mene. Tilasin nyt kiinasta tuon mainitsemasi termostaatin. Katsotaan jos saisin tässä kuukauden sisällä härvelin toimimaan. Todella iso käsi sinne suuntaan!

Saanee kysellä apuja jos tällainen elektronikaasta juuri mitään ymmärtämätön ei saa systeemiä toimimaan? Tuollaisen akvaariolämmittimen oman termostaatin ohittaminen ei liene vaikeaa? Onko se joku sellainen systeemi jossa pari metalliliuskaa lämpölaajenee ja koskettaa toisiaan? Eli saako sen ohitettua vaan taivuttelemalla näitä läpysköitä?
tallennettu

-kake-

• Poissa Poissa
« Vastaus #21 : Torstai, 26.Tammikuu.2012, 09:23 »
Saanee kysellä apuja jos tällainen elektronikaasta juuri mitään ymmärtämätön ei saa systeemiä toimimaan? Tuollaisen akvaariolämmittimen oman termostaatin ohittaminen ei liene vaikeaa? Onko se joku sellainen systeemi jossa pari metalliliuskaa lämpölaajenee ja koskettaa toisiaan? Eli saako sen ohitettua vaan taivuttelemalla näitä läpysköitä?

Tosta en osaa sanoa. Itse otin sen sauvan siis sellaisesta härvelistä, jossa se säädin on ulkoinen ja itse sauva 'tyhmä'.

Tommonen tai vastaava.
tallennettu

jvuotila

• Paikalla Paikalla
« Vastaus #22 : Torstai, 26.Tammikuu.2012, 09:51 »
Okei, parempi näin niin ei tarvitse avata ja tiivistellä erikseen. Kiitos taas. Täytyy katsella löytyisikö suomesta vastaavaa.
tallennettu

Sivu luotiin 0.087 sekunnissa. 22 kyselyä tietokannasta.