Ole hyvä ja kirjaudu tai luo tunnus.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
  • * Tervetuloa vieras
Keskiviikko, 23.Toukokuu.2012, 17:28

Kirjoittaja Aihe: mv-filmien kehittäminen (itse)  (Luettu 4308 kertaa)

0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.

jaahv

• Poissa Poissa
Vs: mv-filmien kehittäminen (itse)
« Vastaus #120 : Lauantai, 21.Tammikuu.2012, 18:43 »
Kokeilin 4 eri mittaria ja kaikki näyttää samaa lukemaa. Tuolta clasulta kävin ostamassa joskus ja sitten nuo kaiserin mittarit näyttää samaa, ainoastaan se kaiser jossa on halkeama heittää hiukan lämpötilojen eron vaihdossa.

J.Vuokko

• Moderator
  • Poissa Poissa
« Vastaus #121 : Sunnuntai, 22.Tammikuu.2012, 16:20 »
Kokeilin 4 eri mittaria ja kaikki näyttää samaa lukemaa. Tuolta clasulta kävin ostamassa joskus ja sitten nuo kaiserin mittarit näyttää samaa, ainoastaan se kaiser jossa on halkeama heittää hiukan lämpötilojen eron vaihdossa.
Mennään jo kauas mv-filmien kehittämistä... Mutta kuumemittarien mukaan päätetty '38 astetta' tuotti ehkä aavistuksen tummaa jälkea.. Vaan ei tässä vielä osaa sanoa :D
Kunpa löytäisi jostakin vielä ei-sähköisen kuumemittarin.
tallennettu
Jukka Vuokko - 私は自然を愛する
http://jukkavuokko.com
Flickr: Kuvablogin tapainen

mohikaani

• Poissa Poissa
« Vastaus #122 : Sunnuntai, 22.Tammikuu.2012, 17:14 »
Mennään jo kauas mv-filmien kehittämistä... Mutta kuumemittarien mukaan päätetty '38 astetta' tuotti ehkä aavistuksen tummaa jälkea.. Vaan ei tässä vielä osaa sanoa :D
Kunpa löytäisi jostakin vielä ei-sähköisen kuumemittarin.
Apteekista saa. Hypistelin jokin aika sitten siellä tuollaista vanhaa perinteistä mittaria.
tallennettu

mablo

• Poissa Poissa
« Vastaus #123 : Sunnuntai, 22.Tammikuu.2012, 18:32 »

Kotitekoinen termostointivärkki on käyttökuntoinen ja ensimmäiset E-6 satsit lähtevät pyörimään.

Olikos tästä termostointivärkistä jossain säikeessä enemmän tietoa? Kiinnostaisi kyllä.
tallennettu
--#

J.Vuokko

• Moderator
  • Poissa Poissa
« Vastaus #124 : Keskiviikko, 25.Tammikuu.2012, 14:32 »

Kotitekoinen termostointivärkki on käyttökuntoinen ja ensimmäiset E-6 satsit lähtevät pyörimään.

Olikos tästä termostointivärkistä jossain säikeessä enemmän tietoa? Kiinnostaisi kyllä.
DIY-puolella on Kaken tekemä loistava malli: http://www.kameralaukku.com/portal/index.php/topic,60484.0.html
tallennettu
Jukka Vuokko - 私は自然を愛する
http://jukkavuokko.com
Flickr: Kuvablogin tapainen

Kameralaukku.com

« Vastaa #124 : Keskiviikko, 25.Tammikuu.2012, 14:32 »

Sivu luotiin 0.094 sekunnissa. 23 kyselyä tietokannasta.