Ole hyvä ja kirjaudu tai luo tunnus.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
  • * Tervetuloa vieras
Sunnuntai, 26.Toukokuu.2013, 03:50

Kirjoittaja Aihe: Löytyykö Ignore-toiminto?  (Luettu 10974 kertaa)

0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.

Teemu Laine

• Administrator
  • Poissa Poissa
Re: Löytyykö Ignore-toiminto?
« Vastaus #100 : Sunnuntai, 6.Syyskuu.2009, 18:44 »
Allow users to e-mail => no muistaakseni piilottaa sähköpostiosoitteen, yes näyttää sähköpostiosoitteen
Show online status => jos ruksittaa niin näkyy tuolla etusivun "who's online" listalla. Ja samalla postauksiin tulee nimen alle tollanen neliö joka muuttuu vihreäksi silloin kun on linjoilla.
tallennettu

J.W.The NowHere Man

• Poissa Poissa
« Vastaus #101 : Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 04:41 »
Ihan hyvältä näyttää tää nykyversio, voihan sen kuiteski klikata näkyviin jos haluaa vastauksen perusteella lukea postauksenkin, ei perus asetusta näemmä tartte muuttaa. ihan kiva olla liikkellä ilman sadetakkia ja pyyheliinaa...
tallennettu
JukkaWatanenPhotoblog...tekniikkajutut siellä...

nokku

• Vakavamielinen harrastaja :|
  • Poissa Poissa
« Vastaus #102 : Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 12:56 »
Ja toi jättää kyllä kirjoittajan nimen näkyviin + tekstin, että olet ignoroinut käyttäjän ja tekstin perässä on linkki joka tuo viestin näkyviin. Eli ihan kokonaan ei pääse eroon käyttäjistä.

Mjoo-o, ylämaan robinien puheenvuorot ja aloitetut aiheet vievät siis edelleen kallista pinta-alaa fooruminäkymästä :D
Lieneisköhän tähän "ongelmaan" olemassa pluginia SMF:lle tai kenties scriptiä greasemonkeylle?

Teemu Laine

• Administrator
  • Poissa Poissa
« Vastaus #103 : Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 13:04 »
Ja toi jättää kyllä kirjoittajan nimen näkyviin + tekstin, että olet ignoroinut käyttäjän ja tekstin perässä on linkki joka tuo viestin näkyviin. Eli ihan kokonaan ei pääse eroon käyttäjistä.

Mjoo-o, ylämaan robinien puheenvuorot ja aloitetut aiheet vievät siis edelleen kallista pinta-alaa fooruminäkymästä :D
Lieneisköhän tähän "ongelmaan" olemassa pluginia SMF:lle tai kenties scriptiä greasemonkeylle?
Ei oo olemassaolevaa ratkaisua, mutta katsellaan jos tota koodia jaksais purkaa ja kasata uudelleen.
tallennettu

Riksarst

• Aloitteleva punarenkainen amatörri
  • Poissa Poissa
  • Jos jossain on jotain, niin missä on ei mitään.
« Vastaus #104 : Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 14:34 »
Oli "vähän" väärässä ketjussa, joten lainaillaan  tänne:
hyviä ominaisuuksia, varsinkin tuo ignore.
T Jukka
Luokittelen kyseisen toiminnon laittomaksi ja tarpeettomaksi sensuuriksi, jota ei muut kuin pikkusieluiset ja omatunnottomat kaipaa.
Vaikka ko. P***** moni on pyytänyt, en näe siinä mitään järkeä, koska jokainen voi ihan itse ohittaa viestit suoraan ketjussa, ilman "automaatti" toimintoa.
No onneksi em. Sensuurin kiertämiseen on keinonsa... ;)

Ei taida toimia yv puolella? Ainakaan toivottavasti, sillä siellä toimiessaan estää mm kaupantekoa aika tehokkaasti.

Ps. Jotain muuta kun lontoota piahkon... ?

Tähän jatkoksi:
Voe autuus jos postilaatikkoon saisi suotimen "ei laskuja".

Voe olla pieneesä ihmisen elämän ongelmat:
"hui kauhistus nyt joku sanoi minulle pahasti"

Voi v**** sanon minä

Ei taida toimia yv puolella? Ainakaan toivottavasti, sillä siellä toimiessaan estää mm kaupantekoa aika tehokkaasti.
Sinnehän se käsittääkseni on alunperin suunniteltukin, eli taitaa blokata yhtäläisesti yv:kin.
Kakkanakki...
(ei ymmärrä, eikä käsitä ko. toiminnon tarpeellisuutta, mulla on hiiressä rulla jolla selata yli jos on tarve)
No sähköposti lienee vaihtoehto tavoittaa tiettyjä "persoonia" joiden "mustalle listalle" olen päätynyt/tulen päätymään.
Kyllä etusivulle pitää laittaa kohta mustat listat, josta näkee kuka on kenetkin blokannut

Ehkä tämä saa meistä parempia ihmisiä, mutta tuskin näin tapahtuu.
tallennettu
Ei ole niin huonoa ihmistä, joka ei toisen työstä virhettä löytäisi.

Kaikki kirjoittamani viestit ovat omia mielipiteitäni ja kantoja. Eivätkä ne edusta minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä tai kantoja

nokku

• Poissa Poissa
« Vastaus #105 : Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 14:43 »
Oli "vähän" väärässä ketjussa, joten lainaillaan  tänne:
hyviä ominaisuuksia, varsinkin tuo ignore.
T Jukka
Luokittelen kyseisen toiminnon laittomaksi ja tarpeettomaksi sensuuriksi, jota ei muut kuin pikkusieluiset ja omatunnottomat kaipaa.
Vaikka ko. P***** moni on pyytänyt, en näe siinä mitään järkeä, koska jokainen voi ihan itse ohittaa viestit suoraan ketjussa, ilman "automaatti" toimintoa.
No onneksi em. Sensuurin kiertämiseen on keinonsa... ;)

Ps. Jotain muuta kun lontoota piahkon... ?

Tähän jatkoksi:
Voe autuus jos postilaatikkoon saisi suotimen "ei laskuja".

Lähempänä oleva vertauskohta lienee "Ei mainoksia eikä ilmaisjakeluja", eli ks. jäljempänä mainittu taustakohina.

Voe olla pieneesä ihmisen elämän ongelmat:
"hui kauhistus nyt joku sanoi minulle pahasti"

Kyseessä lienee todnäk väsyminen ns. taustakohinaan.
Ihmisillä on oikeus sananvapauteen, mutta myös oikeus jättää tietyt sananvapauden ilmaisut huomioimatta..

Voi v**** sanon minä

Sinnehän se käsittääkseni on alunperin suunniteltukin, eli taitaa blokata yhtäläisesti yv:kin.
Kakkanakki...
(ei ymmärrä, eikä käsitä ko. toiminnon tarpeellisuutta, mulla on hiiressä rulla jolla selata yli jos on tarve)
No sähköposti lienee vaihtoehto tavoittaa tiettyjä "persoonia" joiden "mustalle listalle" olen päätynyt/tulen päätymään.
Kyllä etusivulle pitää laittaa kohta mustat listat, josta näkee kuka on kenetkin blokannut

Ehkä tämä saa meistä parempia ihmisiä, mutta tuskin näin tapahtuu.

JRabbit

• Poissa Poissa
« Vastaus #106 : Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 15:04 »
Tuskin toi ignore kenenkään yksilönvapauksia rikkoo. Vapaaehtoinenhan tämä paikka on ja ihmisellä on vapaus tehdä itselleen mitä haluaa.

Vähän kyllä jännittää, että miten noiden keskustelujen käy, kun riittävästi jokainen lisäilee kirjoittajia listoilleen, Mutta sen aika näyttää. Se ikävintä asiassa on, että maailmasta on tullut tämmöinen paikka, että tuollainen ignoretoiminto on kehittynyt keskuuteemme. Ihmisistä on tullut ikään kuin itsekkäitä olentoja, jotka huutavat omaa asiaansa, mutta eivät kuuntele toisten.

Itse ajattelin kokeellisesti laittaa parikymmentä keskustelijaa ignoreen ja olla lukematta heidän vastauksiaan.

Toisaaltansa tossa on sekin hyvä puoli, että tuolla ignorella saa filtteröityä huonot kuvatkin pois, ikävä tapaturma vaan käy jos huonolla kuvaajalla onkin kiinnostavia mielipiteitä, mutta kaikkea ei voi saada. Itse kyllä ajattelin ignoroida nuo mielipiteettömät, mitä tänään syötäisiin kirjoittajat.
tallennettu
'Silmä silmästä ja hammas hampaasta' huutaa joukko sokea ja hampaaton.

Riksarst

• Poissa Poissa
« Vastaus #107 : Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 16:12 »
Tuplapostaus.

Edit: toisen poisto
« Viimeksi muokattu: Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 16:15 kirjoittanut Riksarst »
tallennettu

Kaikki kirjoittamani viestit ovat omia mielipiteitäni ja kantoja. Eivätkä ne edusta minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä tai kantoja

Riksarst

• Poissa Poissa
« Vastaus #108 : Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 16:14 »
Lähempänä oleva vertauskohta lienee "Ei mainoksia eikä ilmaisjakeluja", eli ks. jäljempänä mainittu taustakohina

Muutin keltaisen värin kun oli niin ärsyttävän näkymätön, tämä pinkki on paljon mukavampi ja minusta se sopii kivasti kaikkille automaattisensuurin puoltajille.  ;D
Se mihin sormi osoittaa tietää kyllä, en siis ketään suoraan tai välillisesti syytä

Ei kyseessä ole taustakohina, vaan suoranainen sensuuri, luulen että meistä kaikki haluaisi sellaisen etanapostisuotimen että laskut jäisivät siihen.

Kyseessä lienee todnäk väsyminen ns. taustakohinaan.
Ihmisillä on oikeus sananvapauteen, mutta myös oikeus jättää tietyt sananvapauden ilmaisut huomioimatta..

Njeit!
Kyseessä on sensuuri ja .

Kukaan ei pakota ketään lukemaan mitään, mutta missään julkaisumuodossa ei tule/pidä olla "automaatti" ohitukseen, vai olemmeko niin s****nan laiskoja ettemme voi hiirtä tai nappulastoa tähän käyttää?

No tulemme tulevaisuudessa näkemään mihin tämä johtaa.
(hauskaa nähdä miten keskenään toisensa "blokanneet" tekevät kauppaa myynti/osto osastolla)

Tämä apina lopettaa tähän ja lähtee takaisin tarhaan ihmettelmään laiskiaisia.
« Viimeksi muokattu: Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 16:16 kirjoittanut Riksarst »
tallennettu

Teemu Laine

• Administrator
  • Poissa Poissa
« Vastaus #109 : Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 16:15 »
Otin sit väritagit pois käytöstä, onnea vaan pikkusielulle niiden tehokkaasta käytöstä.
tallennettu

nokku

• Poissa Poissa
« Vastaus #110 : Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 16:34 »
Kukaan ei pakota ketään lukemaan mitään, mutta missään julkaisumuodossa ei tule/pidä olla "automaatti" ohitukseen, vai olemmeko niin s****nan laiskoja ettemme voi hiirtä tai nappulastoa tähän käyttää?

Eipä kukaan pakota lukemaan mainoksia tämän(kin) sivuston laidoissa ja välissä, mutta kummasti vaan kaikenlaiset adblockerit ja suodattimet parantavat "lukuviihtyisyyttä".
Katsos Riksuli, kun pikku koira räksyttää provojansa aikansa - se vaiennetaan tavalla tai toisella. Tämä uusi tapa, vastaanottavan puolen aloittama automaattisuodatus, on varmasti sinunkin mielestäsi huomattavasti parempi ja sivistyneempi, kuin ne ns. vanhan liiton tavat.

pb76

• Poissa Poissa
Vs: Re: Löytyykö Ignore-toiminto?
« Vastaus #111 : Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 18:34 »
(hauskaa nähdä miten keskenään toisensa "blokanneet" tekevät kauppaa myynti/osto osastolla)

Miksi kukaan haluaisi ostaa sellaiselta henkilöltä mitään jonka on ignorannut?
Takinkääntäjiä tietysti löytyy joka lähtöön ;D
tallennettu
Lainaus käyttäjältä: mvuori
Voisitko lopettaa tuon päänaukomisen ja vittuilun, niin sen kokonaismäärä hieman vähenisi.

sanoo alan "ammattilainen"

JRabbit

• Poissa Poissa
« Vastaus #112 : Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 21:12 »

Takinkääntäjiä tietysti löytyy joka lähtöön ;D

Olen mäkin ostanut, ei se kauhean pahalta tuntunut. Kivijalkakaupastakin käyn ostamassa kaikenlaista, vaikka en yhtään viitsi kuunnella kauppiaan omaakehua. Toisaaltansa jos kauppias on ignoressa, ei kyllä näe mitä se on myymässäkään. Kiesi kyllä sanoi, että naisjohtajat tekevät päätöksensä tunnepohjalta.
tallennettu
'Silmä silmästä ja hammas hampaasta' huutaa joukko sokea ja hampaaton.

• Poissa Poissa
Vs: Löytyykö Ignore-toiminto?
« Vastaus #113 : Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 21:29 »
En ymmärrä kuinka jotkut näkevät täällä maailmanlopun merkkejä siinä, että foorumin softa tarjoaa nyt ignore-mahdollisuuden. Suurimmalla osalla foorumeista (mm. vBulletin-softaa käyttävillä) se mahdollisuus on ollut jo maailman sivu eivätkä ne foorumit ole romahtaneet eikä vanha vihtahousu ole ilmestynyt. Itselläni pakkaa olemaan usealla foorumilla 3-4 häirikköä poissa näkyvistä enkä koe sitä ongelmaksi. Sitä en tiedä kuinka monella minä olen poistettuna. Varmasti >1.
tallennettu

pikkuteemu

• vanhempi maanikko
  • Poissa Poissa
« Vastaus #114 : Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 22:48 »

Mieti esimerkiksi loistavaa minua.
Persoonaltaan paskamoinen mutta hyvää tavaraa oikeaan hintaa myynnissä.
tallennettu

Kameralaukku.com

« Vastaa #114 : Maanantai, 7.Syyskuu.2009, 22:48 »

RDahl

• Nowhere man
  • Poissa Poissa
  • Filmijäärä
« Vastaus #115 : Tiistai, 8.Syyskuu.2009, 08:32 »

Mieti esimerkiksi loistavaa minua.
Persoonaltaan paskamoinen mutta hyvää tavaraa oikeaan hintaa myynnissä.
Juhaa en uskaltais kyllä ignoorata, enkä nyt ihan paskiaiseksikaan haukkuisi, vaikken ole henk.koht. tavannutkaan, mutta kauppamies, se hän on ja hyvä sellainen. Mutta taidanpa ingoroida itseni, katotaan kuinka käy ;) Eipähän tarvitse omia jorinoita lukea uudelleen, muut saavat jäädä ignore toiminnon ulkopuolelle.
tallennettu
Kaikilla on valokuvamuisti, joillakin ei vain ole filmiä.
----------------------------------------------------
Kameraprojektiblogi

Heli

• joskus joku jossain
  • Poissa Poissa
« Vastaus #116 : Tiistai, 8.Syyskuu.2009, 19:24 »
Mulla ei ole ignore-listoja eikä tule.
tallennettu

Est

• Poissa Poissa
  • !!!
« Vastaus #117 : Tiistai, 8.Syyskuu.2009, 19:34 »
Mulla ei ole ignore-listoja eikä tule.

Samoin.

Vaikka en ole koskaan halunnutkaan olla mikään kaikkien suosikkipoitsu ja varmasti kaikkien ignoreihmisten kiihkeän napituksen kohde, lähden itse kokonaan pois sinä päivänä kun murrun toisten murinoihin. Jokaisella olkoon vapaus ilmaista  vaikka mitä sontaa ja katson niitä tuotoksia jos mieli tekee, jos ei niin en. Yksinkertaista.

Vakavaa ja kiihkeätä touhua -"netissä" :D
Roksriksraks käytti oikein täsmällistä ilmaisua "Pikkusieluista".
Pelokkaat ja harmaat - vaan kovinkin tuomitsemisalttiit kuvaajasedät ja -tädit :D
- Erska :D
tallennettu

J.W.The NowHere Man

• Poissa Poissa
« Vastaus #118 : Perjantai, 11.Syyskuu.2009, 18:32 »
kaikkea voi nytkin lukea, mutta onpahan ainakin varoitus ilmassa...
tallennettu
JukkaWatanenPhotoblog...tekniikkajutut siellä...

jarski

• Poissa Poissa
« Vastaus #119 : Sunnuntai, 22.Huhtikuu.2012, 10:02 »
onkohan tämä toiminto pudonnut käytöstä ? näyttäisi aiemman keskustelun perusteella tuleen mukaan jossain vaiheessa, mutta en löydä sitä profiili asetuksistani.
tallennettu

Sivu luotiin 0.138 sekunnissa. 29 kyselyä tietokannasta.