|
-
-
Tervetuloa vieras
Perjantai, 24.Toukokuu.2013, 23:12
Kirjoittaja
Aihe: Studiovalot (Luettu 2331 kertaa)
« Vastaus #21 : Tiistai, 29.Toukokuu.2012, 19:41 »
By the way, lähetin tälle kysyjälle RT heti alkuun yksärin jossa kerroin miten homma kätevästi hoidetaan ja varoitin näistä "besserwissereistä". Tämä ( naispuolinen) kysyjä oli kovasti ilahtunut vastauksestani, että silleen, ei tänne julkisesti mitään järkevää kannata kirjoittaa. Hienosti hoidit pisteet kotio taas. Kyllä mä ihailen sua <3
Vittuuks se sulle kuuluu mitä mä naisten kanssa jutskaan.Ehdotin tietysti yksityistunteja...
En edes halua tietää. Vaan sillä et hienosti poimit areenan itselles :*

tallennettu
« Vastaus #22 : Tiistai, 29.Toukokuu.2012, 19:49 »
« Viimeksi muokattu: Keskiviikko, 20.KESKUU.2012, 00:09 kirjoittanut J.W.The NowHere Man »

tallennettu
JukkaWatanenPhotoblog...tekniikkajutut siellä...
« Vastaus #23 : Tiistai, 29.Toukokuu.2012, 21:48 »
Tänne postaamisessahan on se tunnettu vaara, että täällä pyörii pari asian oikeasti tuntevaa... - En siis tarkoita itseäni, vaan niitä, jotka ovat puuhaa tehneet ihan palkattuina työntekijöinä.

tallennettu
Only 100% recycled electrons were used in the making of this message...
« Vastaus #24 : Tiistai, 29.Toukokuu.2012, 23:46 »
Vatanen hei. Noi mun banaani laatikot ei millään tavoin liity trollaamisiin tai moderaattoreilta saataviin banneihin. Ne vaan sattui olemaan tyhjänä tossa lähellä ihan muuta tarkoitusta varten. Sulla on liian vilkas mielikuvitus enkä oikein pysynyt sun matkassa. Sä vastasit vaikka kysyin toiselta nimimerkiltä mitä hän kuvitteli trollaajan saavan tästä.
Kukahan täällä on Besserwisser?
Ihan oikeesti mua ei ainakaan kiinosta minkälaisia viestejä kukin kirjoittelee toisille. Itse yritän kirjoitella asiallisia kyssäreitä tai opastuksia jos mun rautalankateorioista on apua.
Tässä on selkeästi taideteosten kuvaamisessa käytettävien valojen opastukseen oivallinen ketju. Älkää pilatko tätäkin. On näistä joskus hyötyä jollekkin toisellekkin. Näin oletan.

tallennettu
Kameralaukku.com
« Vastaa #24 : Tiistai, 29.Toukokuu.2012, 23:46 »
« Vastaus #25 : Tiistai, 29.Toukokuu.2012, 23:47 »
« Viimeksi muokattu: Tiistai, 19.KESKUU.2012, 23:53 kirjoittanut J.W.The NowHere Man »

tallennettu
JukkaWatanenPhotoblog...tekniikkajutut siellä...
« Vastaus #26 : Tiistai, 29.Toukokuu.2012, 23:52 »
Tänne postaamisessahan on se tunnettu vaara, että täällä pyörii pari asian oikeasti tuntevaa... - En siis tarkoita itseäni, vaan niitä, jotka ovat puuhaa tehneet ihan palkattuina työntekijöinä.
Näinhän se menee, varsinkin kun monet eivät näy näkevän innoissaan " metsää puilta". Pääasia että pääsee revittelemään "asiantuntemustaan" niin näppärissä kalustohankinta neuvoissa kuin loistavissa esimerkeissä miten "taideteosta" valaistaan...
No just, ilmeisesti tarkoitit minua, joten kysyn. Ottaako sua hietaan se että joku superuuno(mä) opastaa jotakin etkä sä pääse sanomaan viisaita neuvvojaan, näin kovasti hietaan että on pakko kettuilla? Tekis mieli poistaa omat typerät ohjeeni, mutta en jaksa olla niin lapsellinen.

tallennettu
« Vastaus #27 : Keskiviikko, 30.Toukokuu.2012, 11:13 »
Jos haluaisin tehdä satavarman trollipostin niin tällainen laadukkuuteen tähtäävä projekti olisi aika varma nakki. Ei sillä että uskoisin alkuperäisen kysyjän sellaiseen pyrkineen. Siis ottaen huomioon alkuperäisen kysymyksenasettelun, sanamuodot ja kysyjän pitkän historian foorumilla.
s
Ai jaahans. No voisitko kertoa mitä iloa trollaaja tästäkin saisi? Jos siitä olisi kyse.
tartteeks taas rautalangasta vääntää ??
banaanilaatikot= banaanilasti banaanilasti= banni rankaisutoimenpiteenä banni= ylläpidon tapa hoitaa käyttäytymishäiriöitä kameralaukussa kaäyttäytymishäiriö= eroavaisuus näkemyksessä mikä on vitsi ja mikä on solvaus Solvaus= kaikki mikä menee tämän päättävän henkilön käsityskyvyn ulkopuolele. No niin, siis mikä TROLLI?? By the way, lähetin tälle kysyjälle RT heti alkuun yksärin jossa kerroin miten homma kätevästi hoidetaan ja varoitin näistä "besserwissereistä". Tämä ( naispuolinen) kysyjä oli kovasti ilahtunut vastauksestani, että silleen, ei tänne julkisesti mitään järkevää kannata kirjoittaa.
Seison korjattuna. s

tallennettu
« Vastaus #28 : Torstai, 7.KESKUU.2012, 13:13 »
Kuvaus onnistui ihan mukavasti ja kuvista tuli riittävän laadukkaita aloittelijalle. Kiitän hyvistä ja asiallisista neuvoista. Kiitos etenkin legendaariselle J.V.:lle. Ihmettelen, kuinka joillakin on aikaa, energiaa ja halua vastata asiallisiin kysymyksiin ala-arvoisella tavalla. Toivoisin, että moderaattori puuttuisi ahkerammin asiattomiin viesteihin.

tallennettu
« Vastaus #29 : Torstai, 7.KESKUU.2012, 23:02 »
Kiitos etenkin legendaariselle J.V.:lle. Ihmettelen, kuinka joillakin on aikaa, energiaa ja halua vastata asiallisiin kysymyksiin ala-arvoisella tavalla. Toivoisin, että moderaattori puuttuisi ahkerammin asiattomiin viesteihin.
Tuota noin, keneen tämä viittaat? En keksinyt, mutta jos jonkun toiminta ja käytös ärsyttää, niin saa antaa palautetta ylläpidolle ja mielellään linkkiä mukaan, mitä tarkoittaa, puututaan jos katsotaan aiheelliseksi. JW on hetken jäähyllä, jos häntä tarkoitat, mutta ei tämän ketjun takia..

tallennettu
« Vastaus #30 : Perjantai, 8.KESKUU.2012, 09:39 »

tallennettu
« Vastaus #31 : Lauantai, 9.KESKUU.2012, 15:31 »
No mihin ratkaisuun päädyit? Ostitko omat valot?

tallennettu
|
|